7 תשובות
להשתמש בחום לא גבוה
לקבע עם ספריי לשיער
כמה שפחות לגעת בשיער
וכמובן להשתמש לפני בספריי נגד חום
שואל השאלה:
אני משתמשת בפן של בייביליס
ומשתמשת במברשת עגולה כזאת ומלפפת סביבה את השיער ואז מיישרת אותו ומכוונת את הפן
לכמה זמן לכוון את הפן עליו?
אנונימית
שואל השאלה:
למה להשתמש בחום לא גבוה?
אנונימית
שלא ישרוף לך את השיער
שואל השאלה:
^ואיך את עושה?
אנונימית
זה ממש ממש תלוי בתכשירים שאת משתמשת ובמזג האוויר ובסוג השיער שלך
אישית פן מחזיק לי חצי יום - יום בצורה מדהימה ואז הוא טיפה משתנה אבל תמיד אפשר לחדש


אני עושה פן על השיער עם מגן חום לפני ואז ספציפית על הפוני אני שמה גם ספרי מקבע, זה לרוב מחזיק

אגב זה גם לאט לאט יחזיק לך יותר טוב כי אנחנו נכנסים לחורף לכם יש פחות לחות :)
תלוי בסוג שיער.
אם את רוצה שיחזיר יותר שימי ספרי מקבע אחרי על השיער.
ולפני הפן סרום