8 תשובות
חודשיים וחצי.
שלוש חודשים
שואל השאלה:
אתם שותים כל יום גם אם אתם לא מתאמנים?
אתם שותים כל יום גם אם אתם לא מתאמנים?
אנונימית
אחריי אימון שותים
שואל השאלה:
אני רואה אנשים ששותים בלי להתאמן, הגיוני?
אני רואה אנשים ששותים בלי להתאמן, הגיוני?
אנונימית
שלוש חודשים בערך
כן לא חייב רק אחרי אימון לשתות
כן לא חייב רק אחרי אימון לשתות
זה הגיוני
כן זה בסדר גמור לשתות גם בלי קשר לאימון.
אני לא יודע למה אתה אומר שזה לא טוב לגוף,
מטרת אבקות החלבון היא להיות תוסף חלבון במהלך היום במידה ולא הצלחת להגיע לכמות החלבון היומיות הרצויה שלך, את יכולה לשתות בלי קשר כמובן
כאילו נגיד אם במכוון התכוונת לשתות את זה.
אני לא יודע למה אתה אומר שזה לא טוב לגוף,
מטרת אבקות החלבון היא להיות תוסף חלבון במהלך היום במידה ולא הצלחת להגיע לכמות החלבון היומיות הרצויה שלך, את יכולה לשתות בלי קשר כמובן
כאילו נגיד אם במכוון התכוונת לשתות את זה.
באותו הנושא: