14 תשובות
שווארמה
מקסימום אני אמכור
ועם המחירים בימינו זה משתלם
שווארמה.
זה טעים אז השני
טונה, פשוט הייתי מוסיפה תבלינים, צולה אותו קצת חחח
בראשון אני יהיה סתם שמן בשני גם מליונר וגם שרירים
אנונימי
גם להיות מיליונר וגם להרזות תרשמי אותי בבקשה
אה האחד מעליי כבר כתב אופס
אנונימי
אני לא אוהבת לא טונה ולא שווארמה
מותר לי להביא את השווארמה לאנשים אחרים ולאכול אוכל אחר??
ממש נלחצתמ ואז נזכרתי שאני לא באמת צריכה לענות
טונה.
מיליונרית
רק טונה אין לי מה שצריך כדי לחיות(אם מותר לשתות אז סבבה נכין שיקים) אם לא אז לא ושוורמה מקסימום מוכרים
אנונימי
שווארמה לכל החיים
אנונימי
אם מותר לאכול רק טונה נמות מאוד מהר