4 תשובות
ממש לט
אחרי צום כל מאכל משמין רצח, יותר מברגיל, אז אם הייתי צמה כנראה שהייתי אוכלת מאכלים שמתפרקים יותר מהר, משהו יותר קליל כזה והמון מים, סיבים וחלבונים שחסרו לי, ולאט לאט מעלה
כן
שנה שעברה צמתי ואכלתי תה ועוגיות ואז חצי שעה אחר כך תפוחי אדמה ובשר ואורז
שרדתי כדי לספר
שנה שעברה צמתי ואכלתי תה ועוגיות ואז חצי שעה אחר כך תפוחי אדמה ובשר ואורז
שרדתי כדי לספר