7 תשובות
תלוי אם הוא עובד או לא
כמה שיש לו, שיהיה גאה בעצמו
כל עוד זה לא מינוס אתה במצב טוב
למה כולם פה בני 13 עושים לי 3 אלף ויותר בחודש ורק אני מרגיש טמבל עם כמה שאני מרוויח
בגיל 16 אין סיבה וציפיות לכסף, בגיל הזה צריך להתמקד בדברים אחרים. אני לדוגמא כשפתחתי חשבון בנק בגיל 16 הוא כמעט ולא פעיל עד שהיה לו שימוש בגיל 17 שבו התחלתי לעבוד. בכל מקרה, את כל הכסף שאתה מרוויח עדיף לך לשים את הכסף בחיסכון נעול רחוק מהחשבון בנק שלא תתפתה.
2000