4 תשובות
כן , לא כולם עוברים בפעם הראשונה וזה בסדר גמור
שישית ועדיין בלי תאוריה.
לא עברתי ראשונה (ועוד לא עשיתי שוב)
עברתי תיאוריה שלישית
אנונימית
באותו הנושא: