4 תשובות
עברתי תאוריה ראשונה וטסט ראשון אין לי שמץ על מה את מדברת..
שואל השאלה:
אומרים כאילו שמי שעובר תאוריה ראשונה לא עובר טסט ראשון ומי שעובר תאוריה שניה או שלישית עוכר טסט ראשון
אומרים כאילו שמי שעובר תאוריה ראשונה לא עובר טסט ראשון ומי שעובר תאוריה שניה או שלישית עוכר טסט ראשון
לא..
לא הבנתי את הקשר
באותו הנושא: