4 תשובות
עברתי תאוריה ראשונה וטסט ראשון אין לי שמץ על מה את מדברת..
שואל השאלה:
אומרים כאילו שמי שעובר תאוריה ראשונה לא עובר טסט ראשון ומי שעובר תאוריה שניה או שלישית עוכר טסט ראשון
לא הבנתי את הקשר