4 תשובות
שואל השאלה:
תכנסו לקבוצה פשוט ותדברו יש שם אנשים טובים זה בעיקר להיכרות/חברות וזה
אנונימית
שלחתי בקשה
מה יש בקבוצה חח
שואל השאלה:
מה זה אמור להביע
אנונימית