12 תשובות
לא. אך אני זמינה בפרטי עם את צריכה לדבר<3
שואל השאלה:
זה בן דווקא, אבל תודה בכל זאת❤
אנונימי
לא , מצטערת שזה מה שקרה לך, אם אתה צריך עזרה אני פה.
שואל השאלה:
לא נפגעתי או משהו כזה. אני פשוט מתלבט אם לשלוח פה למישהו שאני לא כל כך מכיר מפה. פשוט טיפה מלחיץ אותי...
אנונימי
תלוי, בשביל מה לשלוח?
שואל השאלה:
בלי מטרה, היא פשוט ביקשה.
אם הייתי מכיר אותה יותר זמן הייתי שולח
העניין הוא שאנחנו מדברים רק יומיים.
אנונימי
לא
בכיף
dto
לא לא שולחת לזרים תמונה שלי בחיים
לא אם זה קרה לך הפרטי פתוח
dto
שואל השאלה:
זה לא קרה לי
אבל תודה רבה בכל זאת❤
אנונימי