6 תשובות
וואי מלא פעמים
כן, כמעט שלחתי לחברה שלי הודעה שהייתה אמורה להיות לאמא לי מתלוננת בצורה הכי ילדותית שיש, אם היא הייתה רואה את לא נראה לי היינו אותו דבר
כן למי לא
חחח בדיוק עכשיו
באותו הנושא: