152 תשובות
אתה גר בישראל לא הבנתי
הם בעד לרצוח את כולנו בשביל שלהם יהיה את *כל* ארץ ישראל. אנחנו נותנים להם חצי מהארץ ומוכנים להתחלק ולכן אנחנו שונים מהם
שואל השאלה:
^^^^הביפרים של צה"ל ה"גיבור" שלך כן מתפוצצים בתוך חנות
אבל בתכלס, זה רק הקיצון, הרצח, המוות, לא על זה אני מדבר, אני מדבר על הפלסטינים, לא אנשי חמאס, לא כולכם תומכים באלימות מתנחלים נכון? שריפות כפרים וזה, אז שתדעו שאותה כמות שעושה את זה פה, עושה את זה שם
שואל השאלה:
^^אנחנו לא נותנים להם חצי, ואין להם אפילו מדינה, יש שטחים שהם "שלהם" אבל גם עלינם *אנחנו* שולטים וזה פשוט לא בסדר
כן. אני רוצה להאמין שלא לכל מי שבעד פלסטין יש לו כוונות רעות. הוא פשוט רואה את זה בדרך שונה. אצלו לימדו אותו שהם " הטובים ואנחנו הרעים" אני לא מצדיקה משהו ממה שעשו לנו,אך יש גם מקום למחשבה בנושא.
^^אחי מה אתה רוצה
שואל השאלה:
^בדיוק!! הרבה בארץ לא מבינים את זה וזה חבל, אני מנסה להפיץ אהבה, חיים, במקום רצח שנאה ומוות שזה מה שהממשלה שלנו והשלטון בעזה (חמאס, ליטרלי ארגון טרור) בוחרים לתת לנו
בחיים לא אמרתי שהם לא בני אדם? הבעיה שהם לא רואים את זה כמוך, הם רוצים מדינה אחת, מדינה פלסטינית, ורובם המוחלט תומך בטרור שהידי ורוצה במוות שלך וזה מוכח מבחינה סטטיסטית, אבל אתה מאוד מוזמן ללכת לטולכרם ולנסות להוכיח לי אחרת חחח
תקשיבו גם אם יש חפים מפשע בעזה זה כמות פיצית, הרוב הם אלו שבחרו את חמאס לשלטון אז די להשוות אותם אלינו
שואל השאלה:
^^^^^אני רוצה לנסות לפתח אמפתיה לצד השני, שכשיגידו לך את הנתון ש*40 אלף* פלסטינים נרצחו בעזה במלחמה מאז ה7 באוקטובר, יכאב לך!!! לא בהכרח יכאב כי אתה אוהב אותם, וברור שלא כי אתה מסכים איתם, אבל זה מוות של בני אדם, זה כואב ברמות ולא מגיע להם את זה

אגב 40,000 זה הנתון שהאו"ם אישר, הנתונים של חמאס כמובן שקריים והם כבר הגיעו איכשהו ל100,000
שימשיכו למות
חבל שאלו שמתו בחרו בחמאס לשלטון, זה לגמרי אשמתם ובעייתם^^
אתה מודע לכך שמבצע הביפרים יותר מדויק, אפקטיבי ומוסרי מכל פעולה שהחזבאללה או חמאס אי פעם עשה בפער כן? אני לא אומר שיש 0 נזק נלווה כי זה פשוט בלתי אפשרי אבל להשוות את זה למחבל שמתפוצץ בחנות כדי לפגוע באזרחים זה פשוט מגעיל
שואל השאלה:
^^זה גם נכון וגם לא נכון, הרוב בעזה בחר בחמאס לשלטון ב2005, אבל מאז הם נהיו דיקטטורה... וכבר ממש אין להם רוב. חמאס הוא לא ארגון טרור רק נגד יהודים, חשוב לזכור את זה, הם עושים טרור ל*כל* מי שלא מסכים אותם או לא בא להם טוב בעין, ליטרלי נאצים, רוצחים פלסטינים, יהודים, ילדים, זקנים, בלי לשים לב אפילו מי זה מי
זה לא נכון שהם הרוב שם, כמות התומכים בחמאס בעזה מאוד מאוד נמוכה, כי הם לא תומכים במי שעושה עליהם טרור, תקראו סקרים של מכון אקורד, הם המכון היחיד שבאמת עושה סקרים על הנושא של דעת הקהל בעזה, זה חשוב לידע שלנו לשמוע את הצד השני
שואל השאלה:
בוט אמיתי
נתחיל מזה שוואלה בהקשר של הביפרים שיכנעת אותי, אני עדין נגד המבצע הזה אבל צודק, להשוות לטרור שהוא פשוט טרור זה לא נכון ולא בסדר, מתנצל

לגבי ההודעה הראשונה שלך, תחשוב שגם רוב המוחלט של היהודים רוצה רק מדינה יהודית פה, לא רוצים מדינה פלסטינית, ולגבי התמיכה בטרור שהידי, שים לב שמאז המלחמה גם המון מישראל תומכים בטרור יהודי

באמת שזה שני צדדים של אותו. טבע
תקשיב לא אכפת לנו
כשיהיה לכל העם העזתי אכפת מהנרצחים של ה7.10 אני אולי אזיז קצת את הזרת בשביל לחשוב עליהם
ממש לא הרבה תומכים בטירור יהודי^^
מה אכפת לי?

הם מנסים להרוג אותנו על בסיס זה שאנחנו יהודים וחיים בארץ ישראל..

מחבלים ערבים רצחו את סבא שלי כי הוא נסע באוטו שלו,סתם כי נסע באוטו.. (כי הוא יהודי שנסע באוטו..)

אז כמוהם אנחנו לא
שואל השאלה:
^^^כולם קוראים לי קרצי,
אנחנו בחרנו בביבי, ועכשיו זה דופק את החטופים, החיילים, המפונים, וכו. הם בחרו בחמאס, וזה דופק את האזרחים בעזה, האזרחים בישראל, המפונים, הנרצחים, החטופים, וכו וכו וכו וכו
צודקת שזה אשמתם ובעיה שלהם, אבל זה גם בעיה שלנו, וגם אשמתנו שביבי נבחר ואין עסקה, כי חמאס הוא בעיה שלנו, אנחנו צריכים לעבוד יחד עם שונאי החמאס בעזה כדי למוטט את השלטון שם, פתרון צבאי לא יעבוד, הוא עושה לחץ אבל לא מסיים את הבעיה, זה הזוי לשמוע, אני יודע, אבל צריך לעבוד יחד פלסטינים ויהודים כדי להפיל את השלטונות האפלים שלנו, וליצור עתיד טוב יותר
עתיד שלא כל ילד בגיל 3 כבר יודע על בשרו מה זה אזעקה, מה זה לשמוע על חייל שמת, עתיד של שלום
ההבדל הוא שהסיבה שרוב המוחלט של היהודים רוצה רק מדינה יהודית פה היא כי הם יודעים מה ההשלכות של מדינה פלסטינית, אם היה אפשרות לשקט ודו קיום אני בטוח שזה לא היה כך. ואין מה להשוות בין תומכי טרור שהידי שם ותומכי טרור יהודי פה, פה זה מיעוט מאוד קטן יחסית לשאר האוכלוסייה ושם זה לא רק הרוב, זה המיינסטרים
אני לא מאמינה שאתה משווה את חמאס וביבי. יהודי- למחבל ורוצח. נכון ביבי נכשל, אבל מפה ועד להגיד שבגללו אין עסקה, זה פשוט שטיפת מוח שעשו לך.
^^^ תודה אח
שואל השאלה:
^^^^
"לא אכפת לנו"
"כשיהיה להם אכפת אולי יהיה לי אכפת"

בשיא הכנות עכשיו, באמת ברצינות, 100% מבין אותך, אף אחד לא רוצה להיות אכפתי כלפיי מישהו שלא שם עליך, גם בלי קשר לפוליטיקה.
אבל את מבינה שזה פרדוקס בסופו של דבר? כי אם אף אחד מהצדדים לא יגיד שאכפת לו, לצד השני לא יהיה אכפת, ואז נמשיך להילחם אחד בשני לנצח נצחים, וימותו כל כך הרבה.... צריך להבין איך מגיעים לעתיד טוב יותר
בתור אדם מאמין אני יודעת שתמיד נלחם כי אנחנו עם נרדף ולכן כן, ממש לא אכפת לי מהם.
שואל השאלה:
צדיקו שלא תדע עוד צער, אתה חזק בטירוף וזה עצוב נורא שאנשים צריכים לעבור את זה
אבל להזכירך יש גם מחבלים יהודים ששורפים כפרים, זה בגלל שהם קיצוניים, לא בגלל שהם ערבים... מחבלים ערבים הם קיצוניים בדיוק כמו מחבלים יהודים
שואל השאלה:
^אבל אנחנו לא עם נרדף במהותו, ההיסטוריה היהודית היא של עם נרדף, כן, אבל זה יכול להשתנות אם נשנה את זה

באמת יש לנו את הכוח לשנות את העולם, כי אנחנו העולם!
אני לא משחקת בראש של בן אדם כיאלו זה כדור=)
כי הביפרים שלנו מפוצצים מחבלים חמודון בעיה שלהם שהם היו בחנויות. אנחנו לא חוטפים אנשים מהבתים שלהם ומכריחים אותם להגיד שהמדינה שלהם גרועה...
אנונימי
כי להם בניגוד אלינו לא מגיע מדינה
והם לא אנשים כמוך וכמוני
רובם לא מכבד נשים לא מעוניין בשוויון ובדמוקרטיה תראה את רוב המדינות שלהם ובכללן פלסטין (אם זאת מדינה בכלל) ותבין שלרוב אין להם אינטרסים משותפים עם המערב ואפשר להרחיב על זה
כי אני לא שמחה כשילדים מתים ונחטפים, וכשנערות ונשים נאנסות. מקווה שעזרתי.
אני מתחננת שתצא מהארץ אם אתה באמת לא יודע את התשובה
אנונימית
ואם יש דבר כזה טרור יהודי (אם בכלל) זה רק בגלל ארגוני הטרור המוסלמים אתה יכול לראות שיש להם סיסמאות כמו "נקמה" בניגוד לטרור המוסלמי שיש לו קריאות דתיות כמו "אללהווכבר"
ברו כותב שהוא פמיניסט ובסוף תומך בחמאס, איזה יופי
אה אמ
אני לא רוצחת בני אדם ומשקרת שהמדינה שייכת לי (זה שהם היו פה זה דבר אחד, לא הייתה להם שום סמכות על המדינה, בנוסף השם שלהם הוא בכלל כינוי גנאי ליהודים על שם הפלישתים, ה' יודע מאיפה הם אימצו את זה).
ואין בעיה שיהיו מדינה
למה אנחנו צריכים לדאוג למדינה אחרת? עוד לא ראיתי מדינה שמנהלת מדינה שמתיימרת להיות עצמאית.
הייתה להם הזדמנות, הם הפכו לארגון טירור
הם רוצים להקים מדינה? שיהיו מדינה ולא יבקשו מאיתנו עזרה וסיוע ואז עוד יהרגו אותנו
שיצאו נגד חמאס
משהו
שיבקשו עזרה מהעולם כי בינתיים העולם תומך ב*חמאס*
זה ההבדל
פלסטיני תמים שחי בארץ ולא עושה צרות? איתו אין בעיה.

פלסטיני שאפילו תומך במחבלים? טפי.
איך אנחנו שונים? ובכן התשובה מאוד פשוטה
הם מעוניינים בלרצוח, לאנוס ולשדוד אותנו בכל מני דרכים אכזריות ולא אנושיות בזמן שאנחנו פשוט מתקיימים ונותנים להם לחיות במדינה שלנו, זה הכל.
כי ישראלים ובעיקר יהודים הרבה יותר מוסריים, פסלטין משלמת למשפחות של טרוריסטים ישראל שמה נערי גבעות מהצד שלה בכלא, הם רוצים להשמיד אותך והם לא רוצים להתפשר בשביל 2 מדינות (תראה את הספרים הלבנים אם צ'רצ'יל, פספילד וכל השאר) בניגוד ליהודים, גם בשביעי באוקטובר הם צעקו קריאות דתיות וגם ביום יום כשהם עושים טרור הם קוראים קריאות וסיסמאות דתיות, הם רוצים ג'יהאד אנחנו שלום אנחנו לא נעשה את מה שהם עושים ואפשר להבין מישהו שירצה לעשות להם את מה שהם עושים לנו
ואנחנו מדברים עכשיו רק על פלסטין לא ראית את לבנון, עיראק איראן ועוד...
אני לא מלמד ילדים מגיל ינקות איך לשנוא ולתעב יהודים אני לא מלמד ילדים שהיהודים אלה שגזלו את אדמתי במיוחד שגם הם מאמינים בתנך כמונו ויודעים שהאדמה הזאת ניתנה לאברהם ולישראל בקוראן לא מוזכר פעם אחד ירושלים חוץ מפעם שמוחמד אמר שזה שייך ליהודים אני לא מתפלל להשמיד את זרע היהודים מעל פני האדמה ובסוף אני צריך לרחם עליהם צא מהתפיסה שלך ותחשוב קצת מעבר הם לא חושבים כמוך
אנונימי
אנחנו והם שונים רק בדי אן איי

אבל החלק הקטן בהם שחפים מפשע נמצאים באיזור עם אנשים שלא חפים מפשע שאנחנו צריכים להרוג כי אם לא הם יהרגו אותנו אז זה אנחנו או הם ואני בוחר בנו
לא, הם לא בני אדם.
לא
בכנות שלא אכפת לי מהם אפילו אם הם בוכים כל דקה ביום
לא מעניין פשוט
כמו שלאף אחד בעולם לא יהיה אכפת אם האנשים במדינה שלנו נפגעים ובוכים כל יום

איך אנחנו שונים?
אנחנו מקדשים את החיים הם מקדשים את המוות
הנה לך ההבדל
מישהו שרוצה אותי מת, לפי האידיאולוגיה שלך גם היטלר הוא בן אדם
אפילו לא בצחוק
היו מתים להיות שווים לי
אנחנו שולטים כי הבריטים החליטו כי הם היו בשלטון והערבים לא רצו להתפשר אם הערבים היו בשלטון היית מת כי הם מעוניינים במדינה דתית ואם אנחנו בשלטון הם חיים
^^^תרתי משמע
ועכשיו ברצינות מה עובר עליך מאיפה החשיבה המעוותת הזו אחי כדאי לך להתאפס ומהר
כי המדינה שלנו מלאה באנשים קיצוניים
זה נהיה שחור או לבן
אין אמצע, עצוב
יש הרבה מדינות פלסטיניות אבל אין עוד מדינה יהודית...
פלסטינים כעניין מהותי - זה ערבים לאומנים:
לא סתם עם זהות לאומית, אלא כאלה שמבחינתם הלאום הוא האידאל שכל שאר האמונות והאידאלים, כפופים אליו.
לכן הם שמחים לרצוח לשדוד ולאנוס - למען הלאום שלהם
לכן הם שינו את שמה של ירושלים מ"אורשלים" או "ביתול מקדשי" ל "אלקודס"
ולכן מתייחסים אליהם כאל נאצים
כי זו בדיוק - הייתה האידאולוגיה הנאצית/אולטרא-נאציונליזם: הלאום כאידאל הבלעדי
(uber alles )

אז אין שום בעיה, עם ערבים שפויים שלא אימצו את האידאולוגיה השטנית הזאת,
ויש בעיות בלתי-נגמרות עם הפלסטינים, שכן אימצו אותה
מזה השאלה הזאת איכס
אנשים תורידו לו הצמדות לא מגיע לו להיות בחמות
צה"ל שם ביפרים כי הם התחילו לתקוף ואם הם לא היו עושים את היו הרבה יותר מתים ובעיקר מהצד שלנו ויש מצב שהצפון היה הולך לידיים שלהם ואתה לא יכול להגיד לי שהשטח הזה מגיע להם כי הם ארגון טרור חיצוני שלא קשור למדינת ישראל חברי הארגון לא באמת קשורים לכאן.
אם הם קשורים זה רק בגלל שגם החמאס וגם חזבאללה טרוריסטים מוסלמים וערבים, זה הכל
"אנחנו לא נותנים להם חצי, ואין להם אפילו מדינה, יש שטחים שהם "שלהם" אבל גם עלינם *אנחנו* שולטים וזה פשוט לא בסדר"

איפה אתה חי עוד לפני קום המדינה נתנו להם הצעות לקבל את רוב הארץ ואנחנו רק קצת והם לא הסכימו כי הם רצו הכל
נתנו להם 5 הצעות לפחות להתחלק במדינה והם לא הסכימו לאף אחת גם אם הם יקבלו את הרוב
הם פתחו במלחמות בשביל להשיג את כל המדינה והפסידו אז שיבכו בשקט הם והפרצוף החמדן שלהם
רצו הכל, לא קיבלו - פתחו במלחמה - הפסידו ועכשיו בוכים לכל העולם שלקחנו להם את הארץ שלא הייתה שלהם מלכתחילה כי זה היה של הבריטים ולפני הבריטים של הטורקים ולפני היה עוד, בחיים לא היה פה שלטון פלסטיני
___
"חמאס הוא לא ארגון טרור רק נגד יהודים"
ליטרלי כתוב באמנה שלהם שהם רוצים לרצוח את כל היהודים מאיפה אתה מקבל מידע
אתה יכול לראות סקרים ממקורות נאמנים שיגידו לך שבערך 80% לפחות בטוח שונא אותנו ועל השאר אי אפשר לדעת בדיוק,זה סכרים אנונימים והחמאס או הרשות לא יכול לדעת כלום
אתה רציני משווה אותנו אליהם?
סקרים*
שיהיה להם מדינה אני אפילו אשמח רק שזה יהיה רחוק ממדינת ישראל
לצערי קיצוניים יש גם אצלנו היהודים
קיצוניים שמנסים להרוס את השלום בינינו לבין הפלסטינים
קיצוניים שתומכים ברצח העם הפלסטיני במקום להבין שלפתור דברים דרך מלחמות זה לא יביא את השלום
אנונימי
אם הם כמונו למה הם לא מתנגדים למשטר?
אפילו בגרמניה הנאצית ראית פרטיזנים יהודים למה אתה לא רואה כאן "פרטיזנים"?
א.ישראל

הם ממש כן מתנגדים למשטר זה חמאס אשף וכל הטרור
הם פשוט עושים את זה בדרך מזוויעה ומתנגדים גם לאידיולוגיה לא נאצית

לא שאני מצדיק צריך לירות בכל מחבל שיש
כי כשאני שונא מישהו אני לא דוקר אותו
מקווה שזה עזר לך !! d:
כי אני לא אונסת ורוצחת אנשים
אנונימית
באמת? אז בא תראה את כל הסקרים ואגב מאז השביעי לאוקטובר המספרים והאחוזים רק עלו
ומה החיזבאללה קשור בכלל? למה שיהיה לו רגש סנטימנטלי לישראל? כולם יודעים שכמעט כל ערביי ישראל מוסלמים ושהם לא אוהבים אותנו
הוכחה פשוטה: האם האדם הממוצע מרשה לעצמו להכנס לשכונות ערביות בישראל? סביר להניח שלא
אוי שתוק
אה עזוב לא הבנתי את הפואנטה של מה שאמרת^^
שמע, שואל השאלה
אתה אומר שלפלסטינים יש שטחים משלהם, אבל אין להם מדינה
אם הם היו רוצים להקים מדינה, אני די בטוחה שהם היו מתעסקים בזה ואפילו מצליחים.
תראה מה נהיה מעזה, הם השתמשו בכל הכספים שהם קיבלו ממדינות שתורמות להם בכל שנה, *כולל אותנו*, שהיינו מעבירים להם כספים לא קטנים כל שנה, ובמקום להשתמש במה שהם מקבלים למטרות הקמת חברה משלהם ובניית מדינה הם משתמשים במשאבים כדי לייצר טילים ופצצות.
אם היה להם חשוב השלום, החירות והכבוד של שני הצדדים אני חושבת שהם היו לפחות מנסים לפעול למען המטרה הזאת.
וזה שאתה שם מרכאות על צה"ל שלנו, ששומר עלייך ונותן לך לישון בשקט בלילות זה כבר אומר הרבה על הבן אדם ועל התפיסות שלך, שזה קצת מפתיע האמת לשמוע מאזרח מדינת ישראל.
אני חושבת שכמובן שכולנו בני אדם שווים, אבל יש רוב גדול שם של אנשים שחגגו על המוות שלנו בשבעה באוקטובר, ובזה אנחנו שונים מהם. הם רוצים שכולנו נעלם וכל השטח יהיה שלהם ורק שלהם. ברור שאני לא תומכת במוות אבל אתה צריך להבין שזכויות אדם לא באות אצלם בחשבון ברוב המקרים (בלי להכליל)
מרגיש לי שאתה מדבר כאילו שאתה לא אחד מאיתנו, למה אתה פונה אלינו כ"אתם" מבלי לכלול את עצמך?
כי אני לא מתפוצץ בתוך קניון
ולמה אתה אומר "אז איך *אתם* שונים מהםן בכלל" ולא "אז איך *אנחנו* שונים..."? הא?
כן אנשים חייבים להבין שלא כולם מחבלים ורוצחים וכן יש חפים מפשע מה עם רחמים לבני אדם באמת שהישראלים כלכך דוחים
בהתחשב בהיסטוריה מדינה פלסטינית תביא לנו רק רע.
אם היו מחנכים אותם לשלום לא הייתי רואה שום בעיה בפתרון 2 המדינות, זה נשמע כמו הפתרון האידיאלי, כולם מרוצים.

אבל בימים אלו אין ממש מה לעשות ואם הם ימשיכו כמו שהם היום אם נתן להם מדינה משלהם הם רק יפתחו במלחמה (רק כשיש להם יותר כלים) שתגמר בכך שנכבוש להם את השטח.

מחנכים את הפלסטינים שכל מדינת ישראל היא שלהם אז צריך להביס את האויב הציוני ולהחזיר את שטחם.

הכל קשור לחינוך ואם החינוך שלהם (טוב, וגם של הימנים הקיצוניים הם לא שונים מהפלסטינים מבחינתי) היה שונה גם המצב היה שונה
כולם human
השאלה היא מי humane

שנינו human, אבל אנחנו יותר humane
אחד נכון ירדן באמת המדינה של הפלסטינים הבעיה שהפלסטינים שפה בארץ שלנו עושים באלגן בכל מקום ואף אחד לא רוצה אותם אפילו המדינה שלהם עצמם אז מי סובלים בגלל זה נכון אנחנו
אנונימית
אף אחד לא חושב שהם לא בני אדם, אבל הם בני אדם מטומטמים וכן הערך שלהם אוטומטית יורד בגלל זה.
את לא יכולה לומר על אדם שמצדיק רצח של אלפים שהוא נורמלי, כי לאדם הזה יש בורות שלא נתפסת. הוא לא חוקר, לא קורא, לא מנסה לראות האם מה שאמרו לו שגוי, אלא הולך עם איזושהי אמירה שלא נכונה מבחינה מוסרית וזה לא בסדר.
שמאלני מסריח טפי
אנונימי
^^ילדה קומפקטית, זה לא טיעון טוב כי גם בארץ רוב האנשים מצדיקים את כמות העזתים שמתו
אפשר לקרוא בגלל זה גם לישראלים מטומטמים ובורים
לפי מה שאני מבין ולדעתי, הם לא רוצים רק את יהודה ושומרון ועזה, הם רוצים את כל האדמת ישראל לכן הם לא רוצים אותנו פה, אסור לנו לוותר
מה
אנונימית
אף אחד לא אומר שהם לא בני אדם, אבל זה שהם רוצים מדינה, אין מצב שזה יקרה
נגמר להם הלגיטימציה גם שמצצתם ומיציתם את כל הזכויות מהליברליזם הדפקט, פלסטינים לא בגדר אנושיים מבחינתי הם מוטציות שדים רעים ועוד שמות גנאי מדבר על חמאס באשר לאוכלוסיה היא החמצן שלהם ועד לא מזמן הנוחבות היו גיבוריה שלא מגיע להם לנשום עוד אוויר צלול
אנחנו שונים מהם כי אנחנו מקדשים חיים והם לא.
מעבר לתרבות המוסלמית האלימה שלהם (זאת אומרת אלו דברים שהם מאמינים), ומעבר לחינוך וכל מי שהם (לא מוסריים), ההיסטוריה הוכיחה כי לדבר איתם באהבה לא יעזור, ורעיונות כמו שלך לא ריאליים. לכן צריך להילחם בהם, כי הם רעים (וכן גם רובם)
אחת הסיבות העיקריות להקמת המדינה היא רצון של היהודים למקום משלהם שיהווה להם מקלט מפני כל האנטישמיות שחוו (וחווים) הפלסטינים כלל לא רצו שתהיה להם מדינה משלהם בהתחלה ופשוט הם התחילו מאוחר יותר (לאחר הצהרת בלפור בה הבריטים תמכו בבית לעם היהודי אני חושב אם אני לא טועה) כמו כן להשוות בין פעולות טרור זוועתית שכלולה בתוכה אונס רצח ושריפת בתים למבצע צבאי זה פשוט דבילי לחלוטין זה כמו שאני אגיד שאני אגיד שפרל הארבור היא כמו פיגועי הטרור ב11/9 אבל פרל הראבור היא מתקפה צבאית מאורגנת היטב שמטרתה לא הייתה פגיעה באזרחים חפים מפשע לעומת פיגועי 11/9 בהם באותם פיגועים נפגעו ונרצחו כ 3000 אזרחים חפים מפשע
אגב אותם פלסטינים (רובם המוחלט) לא באמת שואפים למדינה פלסטינית , הם שואפים לכל מדינת ישראל מה שהסכמי אוסלו הוכיחו היטב
אנונימי
כן חשבתי על זה
זאת התשובה
ובגלל שהם שווים לי אני אשפוט אותם לחומרה כמו שאני שופטת את עצמי, למשל כשהם מונהגים על ידי ארגון טרור וחוגגים כשתינוקות נשרפים בעריסות שלהם
זה לא רק בגלל שהם קיצוניים

זה ליטרלי קורה בכל מדינה ערבית.. גם פלסטינאי נורמטיבי שתלכי אליו ותשאלי אותו- היה מעדיף ורוצה שלא נהיה פה. כמובן שהוא לא בפועל ילך ויעשה פיגוע, אבל הוא רואה במחבלים כאנשים שפועלים בצורה טובה והוא בעד זה שלא נהיה פה (תראי את הסקרים על מה חושבים הפלסטינאים על ה7.10.. וזה עוד אירוע קיצוני נחשב, על פיגועים קטנים יש יותר אהדה)

לעומת זאת טרור יהןדי מגונה לגמרי לגמרי כמעט בכל קרב האוכלוסיה היהודית, והוא גם מתרחש ברוב המוחלט כפעולות נקמה - ולא סתם לקחת את המושכות ולשחוט ערבים
מה אכפת לי מהם אני שונה מהם ובהרבה
אני לא אלמד את הילדים שלי לשנוא את מי ששונה ממני וגם אותי לא חינכו ככה
אני לא אלמד את הילדים שלי לזרוק אבנים ולרצוח אנשים שלא עשו כלום
כל הפלסטינים יכולים להישרף מצידי
ואתה מדבר בכל כך זלזול כלפי חיילי צה''ל
תתבייש איכס
אנשים כמוך לא צריכים לחיות פה
לך לעזה או לאיראן יהרגו אותך שם
הצענו להם להיתחלק (ונתנו להם את החלק הגדול יותר) והם פתחו במילחמה, אנחנו לא באים לאוטובוסים ומפוצצים את עצמנו כדי להרוג יהודים
מאחל לך בריאות הגוף והנפש יא שמאלני
נכון מאוד
הדבר היחיד ששונה זה שאנחנו לא מעוניינים לזרוק אותם לים בלי שהם עשו לנו כלום ולא הולכים אליהם עם חגורות נפץ ורוצחים להם תתינוקות
לא מעוניינת להיכנס לוויכוחים אני לא נכנסת שוב אחכ
רובן לא חושבים כמוך לרובן זה עניין דתי בכלל, יהודים כמעט שכחו מה זה דת מה זה לקדש משהו (לא שאני מנסה לפגוע) ולכן מלא יהודים יוצאים מנקודת הנחה שאנחנו באותו עולם שהמקומות הקדושים חוץ מתיירות לא מביאים הרבה (או כלום) ושכולם רוצים להיות שמחים ליברלים ועליזים ביחד
אני לא רוצה להשוות אבל תיקח יהודים דתיים קיצוניים ותראה שזה לא ילך לך להכנס ראש בראש זה לא אותו הגיון אז מה אתה מצפה מאוכלוסיה שרובה המוחלט מורכבת ממוסלמים קיצוניים?
הם ממש ממש לא כמוני, הרבה מהם בעד טרור, אלימות ושנאה.
אני בעד אהבת חינם, שלום ועזרה לזולת.
הם רוצים שאני אמות, אני מרחמת עליהם שהם נולדו ככה וחונכו ככה.
זה ההבדל.
אנחנו בני אדם, הם חיות אדם ומפלצות.
ה7 זה ההוכחה לזה ואסור לשכוח את זה
הם רוצים להרוג את כל היהודים ואנחנו רק רודפי שלום על מה את מדברת בכלל
TwT
כשאני שמעתי ש-40 אלף עזתים מתו במלחמה התגובה שלי הייתה צחוק ושמחה בלתי נגמרת. אתה יודע למה?? כי אין. חפים. מפשע. בעזה. כולם שם רוצים להרוג אותך. כולם.
אין דו קיום עם האויב, לא יכולה להיות מדינה "פלסטינית" כי זאת הארץ שלנו, והיא תמיד תהיה.
הבעיה מתחילה שנותנים לאנשים כמוך זכות דיבור ולהביע עמדה שהיא לא להשמיד את האויב עד אפר. אין שלום עם עזה, לבנון או מי שלא תרצה.
שמישהו בבקשה יתן לשואל השאלה באן
כי אנחנו רק רוצים ארץ משלנו, הם סירבו לעסקאות על חלוקה של השטח, ושהבאנו להם קצת שטח הם בכל זאת רצו עוד. אנחנו רק רוצים לחיות, הם רוצים להיות היחידים שיחיו. זה ההבדל
כמובן שזה לא כולם, כן? אבל זה הכלליות

הם ליטרלי סירבו לעסקה שבה הם מקבלים 80 אחוז מהשטח, ואנחנו נקבל את ה20 שנותרו, ועוד שאנחנו נהיה בדרום ולהם יהיה את המרכז והצפון, ולדבר הזה הם סירבו רק כי הם רצו הכול
כי אנחנו לא רוצים לבצע בהם רצח עם, ובטח שלא משחקים בחיים שלהם כמו שהם בשלנו.
thv
וואי אם לאמר את האמת כבר נמאס מהשאלןת האלה, תסתמו תפה כבר את יודעת טוב מאוד מה ההבדל ביננו לבינהם אז חלאס לשחק את עצמך ראש קטן. את עיוורת?! את כאילו לא רואה את כל הפיגועי טירור שהם עושים כאן כל יום כמעט? אין לי כוח באמת מה עשינו לא בסדר? חזרנו למדינה שלנו? זה הם שהחליטו להילחם במקום לעשות שלום להזכירך פאטמה!!
כן, אבל אנחנו לא עושים פיגועים ורוצים לעשות רצח עם סתם
לך לשם אם אתה אוהב אותם כל כך. נראה מה קורה לך
אבל אין קשר לכך שהם בעד מדינה פלסטינית ולזה שאנחנו בעד מדינה יהודית כמו שרשמת.. אתה יודע למה? כי יש להם כבר מדינה פלסטינית, כן.. תתפלא.. אתה ידע אחםה היא נמצאת ? היא נמצאת לידנו, אבל קראו לה בשם אחר בכוונה בשביל שאנשים כמוך יתבלבלו ויזרמו עם ההונאה שעושים עלינו. למדינת פלסטין האמיתית קוראים לה היום "ירדן" , נשמע לך מוכר אה? תתפלא.. רוב אזרחי ירדן הם פלסטינים, ומלך ירדן הוא בדואי (כלומר הוא לא מהרוב) אבל עדיין שולט שם, כל הקטע של מדינה פלסטינית המדוברת כיום זאת הונאה בשביל לחסל את המדינה היהודית היחידה ולגנוב לנו את אדמותינו, זאת סיבה לאנטישמיות ולרצח יהודים כיום רק בגלל שיש להם מדינה ובכוונה רוצים שגם המדינה שלהם תהפוך על חשבונם להיות עוד מדינה ערבית הקרויה "פלסטין" למרות שמדינת פלסטין כבר קיימת וזאת מדינת ירדן.
אנונימי
מחזק בעיקר את דבריו ^^^^
אנונימי
חשבת פעם כמה מטומטם אתה? כי אם לא הגיע הזמן לחשוב מתוקי.
אם אמרת דבר כזה כניראה שחסר לך מוח בנוסף לזה שהז**ן שלך קטן.
אין ולא תהיה מדינה דמיונית כזו, הם רוצחים וישארו כאלה.
מפלצות.
זה ההבדל מאמוש אם לא הבנת
אנונימית
שמאלנים הם כמו תאי סרטן שהורגים את האורגניזם מבפנים, די לחפש איפה לרחם עליהם ודי לחשוב שאנחנו הצד הרע, בחייאת
אתם כן אותו דבר כמו הפלסטינים.
גם הם וגם אתם גזענים אחד כלפי השני, לא מבדילים בין אזרחים ללוחמים/מחבלים ושמחים במוות של האחר.
אתם יכולים להטעון שאתם שונאים אותם כי הם עושים לנו פיגועים והם יכולים לטעון אותו דבר בגלל הגירוש שלהם במלחמת העצמאות, הכיבוש בשטחים, אלימות המתנחלים וכו'.
לא חשבתי על זה
גם לא אחשוב על זה כי זה לא נכון
הם בעד מדינה פלסטינית בזמן שאני גרה במדינת ישראל והם רוצים להעיף אותנו מכאן ולשלוט כאן, למי אכפת אם הם בני אדם ואם יש להם רגשות? הם רוצים להעיף אותי מפה
ומן הסתם שהרוב המוחלט שם שונא אותי,
מעניין אותי אם הם חושבים שגם אנחנו בני אדם "בדיוק כמוהם"
למה שאני יאהב אנשים שבעד להעיף אותי, שלא אכפת להם ממה שקרה ב7.10 שאחים שלי נרצחו בדם קר וכרתו להם איברים והתעללו בהם, למה שאני בכלל אחשוב משהו טוב על חלאות כאלה שלא אכפת להם מכל מה שקרה? וגם אם אכפת להם , הם בעד להעיף אותי מהמדינה שלי. שימותו
^איזה שטויות אתה מדבר.
תתבייש לך.
אנשים כמוך הם הבושה למדינה שלנו
לpickle
אנונימית
תקשיב אתה דפוק ברמות עוף מכאן ישמאלני מגעיל. אף אחד לא רוצה אותך כאן pickle
תעוף מהמדינה שלנו
^הפלסטינאים הם פראי אדם, לה פמיליה לידם חננות. חוץ מזה אנחנו אשכרה תורמים לעולם, הם סתם נטל
לא זכור לי מקרה שבו יהודים פרצו מרצונם לרצועה וטבחו, רצחו, אנסו, חטפו פלסטינים חפים מפשע במיטות שלהם
מתביישת שיש אנשים כמוך שגרים במדינה היהודית הזאת.
תלך לגור איתם אם הדעות האלה לא תחסר לנו
הם חיות לא בני אדם
אין דבר כזה פלסטינים ואף פעם לא היה. הם אפילו לא יודעים לומר את זה, הם אומרים בלסטינים. זה שם שנוצר על ידי הרומאים כדי לבייש אותנו
על דמוקרטיה שמעתם? לכם יש דעות אחרות ממני ועדיין אני לא רוצה שאף אחד מכם יעוף מהמדינה
כי הם רוצים לרצוח את כולנו
פשוט מאוד - לא תומכת באויב שלי
מבחינתי זה בגידה, פשוט מאוד בגידה!!
נכון הם שווים לנו וגם להם יש רצונות וזה לא אומר שמותר להם להרוג סתם אזרחים
pickle דמוקרטיה זה לא נותן לך להיות נגד המדינה שלך
אתה יכול להגיד לי מתי אמרתי שאני נגד המדינה שלי
ונגיד שאני נגד מה שהמדינה שלי עושה אז מה? יש הבדל בין להיות נגד קיום של מדינה ללא להסכים עם המעשים שלה
שאמרת את המילה פלסטיני
מי שלא תומך בביבי תומך בלפיד ואני לא רוצה לומר מה הוא
אתה יכול להסביר לי בבקשה מה הקשר לזה שאמרתי פלסטיני?
אני חושבת שכולנו יודעים שהם גם בני אדם ושיש שם אנשים שהם קורבנות של הנסיבות כלומר נולדו לסכסוך הזה ונאלצים להתמודד עם השלכות של ארגון טרור ששולט שם אך בסופו של דבר ברגע שאתה נכנע לשנאה ומתחיל להשתמש בה בתור תירוץ לפגוע בחפים מפשע אתה מאבד סימפטיה של אנשים כי כמובן שאלה לא חיים אידאלים וזאת לא אשמתם וברור שאתה נמצא במצב מצוקה קיצוני אתה מחפש את מי להאשים ונוח להוציא עליו את השנאה הזאת אבל לכל מעשה יש השלכות ויש המון אזרחים שהבחירה שלהם הייתה להכנס לעוטף ולחטוף / לרצוח אנשים חפים מפשע - שם כבר זה דרך שאין לחזור ממנה קשה להיות סימפטי כלפי אנשים שרצחו בדרך כל כך אכזרית שמוודאת שהקורבן יסבול לפני וחגגו ישר לאחר מכן
אנונימית
אין דבר כזה פלסטינים ואף פעם לא היה. הם אפילו לא יודעים לומר את זה, הם אומרים בלסטינים. זה שם שנוצר על ידי הרומאים כדי לבייש אותנו
הם סתם עוד מוסלמים שמנסים להתפשט על העולם כמו טורקיה ופקיסטן
לך לך תעשה לי טובה לפני שאני דופק לך בעיטה בראש.

שילכו קיבינימט כול אחד ואחת מהם רוצחים מסריחים וחרא של אנשים
הם לא בני אדם

אם הייתי כותב מה צריך לעשות להם הייתי נחסם מכאן
טפי עלייך עאלק שווה להם מה אתה משווה אותי לחיות האלה
החבר האפס שלי אומר שכן
חברה שלי אמרה שלא
החבר הגיי שלי עובר משבר קיומי
איך *אתם* שונים מהם? קיצור אתה מודה שאתה חלק מהם? כי אחרת לא היית אומר את זה. די אין לי כוח לאנשים יותר
תגיד אתה מטפל בעצמך?
מפית
מה אכפת לי? שיגדירו את עצמם איך שבא להם
אין לי מושג איך הגעת למסקנה שאני שונא את המדינה שלי בגלל זה
צריך להעיף אותך מהמדינה יכלב באמת הייתי רוצה לראות אם הוא היה אומר את זה אם הוא היה נחטף או משהו כזה

בן אדם טיפש בחיי
נועצים בשביל לתת לייקים לדגובות
שוכחים
אנחנו כולנו בני אדם זה נכון, אבל יש הבדל בין ילד שמפריע בשיעור בשביל תשומת לב לעומת ילד שמרביץ בשביל כבוד.

אם הילד שמפריע מפריע והמורה נתנה לו את מה שהוא רצה לדוגמה לצאת להתאוורר 5 דקות וזה גם יהיה די בסדר מצידה, כי סה"כ הוא מנסה להשב תשומת לב בשביל שיתנו לו את מה שהוא רצה, אך בלי לפגוע באחרים.

אם הילד המרביץ היה מרביץ לאיזה ילד בשביל שיתן לו את הסנדוויץ שלו אחרי שאותו הילד ניסה הרבה להשב תשומת לב מתלמידי הכיתה בשביל למצוא לו כאלו שיתנו לו סנדוויץ, הוא בא ומרביץ לו כדי שיתן לו, אבל הוא נעמד על שלו ומחזיר לו מתוך הגנה עצמית. זה אומר שזה שהוא גם רוצה סנדוויץ מחייב אותו להרביץ?? לא. הוא יכל לבחור ללכת בדרך של הילד המפריע אבל לא חשב ככה, כי מהבית שהוא בא המשפחה שלו לימדה אותו שרק עם כבוד מדברים, רק עם כוח.

אז עכשיו לאותו ילד יש אחים קטנים, המרביץ ממשיך לעיתים להרביץ לאחים של אותו ילד בשביל לקחת להם את הסנדוויץ כנקמה, עכשיו חלק מאותם אחים שהם טיפה יותר בוגרים מגנים על הקטנים יותר. אם המרביץ היה מנסה בדרכים אחרות ולא באש זה היה יכול להיגמר אחרת, לא?

בקיצור: כמו שטנק מרכבה סימן 4 אמר שהוא לא מתפוצץ בתוך קניון? אז הם כן.
תנסה אז ללכת לטולכרם או לג'נין ולהגיד להם את דעתך שהם בסדר נראה אם תחזור בחיים
למי אתה מדבר
הם לא רוצים מדינה, הם רוצים שלך לא תיהיה מדינה. זה ההבדל.
וומפ וומפ
ה-םן אומר הכל
אולי כי אני לא קמה כל בוקר עם הרצון להכניס מטוס בתוך מגדל עם עוד 400 נוסעים לפחות?
כן.
וגם זה הגיוני לחלוטין שיתפוצצו בקניונים לפי החינוך שלהם.
גם הרבה מזה אשמתה של ישראל.
אנשייםם צפגרים תתאפסוו עם ישראל חיי וימח שמם של כל רוצחי ידראל
לא יודע מה איתך אני רואה מישהו עם רובה שרץ אליי אני יורה בחזרה
חשבתי את זה.
ועדיין חושב. ועם זה אני גם חושב שצריך להעיף את כולם. כמו שאמר הבחור למעלה- אנחנו לא מתפוצצים בתוך קניון.
זה שהם בני אדם איכשהו נותן להם לגיטימיות להתנהג כמו בהמות? בן אדם יכול לבחור להיות מוסרי או להיות חיה. הם מתנהגים כמו חיות.
אמיר חצרוני?
טוב לדעת שיש פה עוד מישהו עם אנושיות
אולי יש תקווה 3>
למה אני לא אנושי?
הם בני אדם ששווים לנו, אך אנחנו מוכנים להתחלק איתם ולתת להם שטחים ואילו הם רוצים להשמיד אותנו ולקחת לנו את האדמה.
זו נשמעת שאלה קצת טיפשית אבל הכל בסדר כי בשביל מה שואלים?
אנחנו מקדשים את החיים, הם מקדשים את המוות
אנחנו מוכנים להתפשר ולתת להם לחיות במדינה שלנו (שמוכרת ע"י האו"ם), הם רוצים להשמיד אותנו ורק אז להקים מדינה על שטחינו
אותנו מלמדים בבית הספר על שלום והמאבקים להשגת שלום עם מדינות ערב ושלום עולמי, ולעומת זאת אותם מלמדים להעריץ שאהידים (מחבלים) ושנוא את היהודים
החלום של ילד פלסטיני הוא להיות שאהיד (לא מכליל, אבל חלק גדול מאוד מהם), ובעוד שהחלום של ילד ישראלי הוא להיות רופא, מדען, אסטרונאוט וכדומה (גם לפני שהיתה לנו מדינה היו לנו חלומות כאלה)
אנחנו מגנים את מעשי השבעה באוקטובר, ואילו הם חוגגים אותם
באחת התשובות שלך נתת דוגמה של לשרוף כפר, שמתיישבים ביהודה ושומרון חוללו שם זוועות, והמשטרה, צה"ל וכוחות הביטחון ניסו לעצור את המעשים האלה בעוד שאת מעשי השבעה באוקטובר לקח זמן עד שבכלל באו לנסות לעזור (זה מראה ומדגיש כמה חשוב לנו הביטחון של העם הפלסטיני), ואי אפשר להשוות את זה לזוועות השבעה באוקטובר (מוזמן לשאול אותי, ואפרט לך)
לגבי העזתים, שמתחננים לכסף ולסיוע הומניטרי שאנחנו מביאים בכמויות מסחריות משאיות מלאות במזון, דלק, ומה לא לרצועה כל כמה זמן (אפילו שאנחנו במלחמה נגדם, חשוב לנו הבריאות של העזתים), אבל חמאס גונבים להם את זה ומשתמשים בדלק נגיד, לכלי נשק, רקטות, טילים, פצצות, מטעני חבלה ועוד, ברצון להשמיד ולפגוע בנו, מי שמביאים להם את הסיוע ההומניטרי (ואנחנו עדיין ממשיכים לעזור להם)
המורים שלך בבית הספר/ההורים שלך/המשפחה שלך מחזיקה בדעות כאלה כנראה (הדעות המוצגות בשאלה).
הטענות והעובדות שבתשובה שלי יכולות לשמש אותך כתשובות לענות להם ותראה שלא תהיה להם תשובה/הסבר הגיוני ;)
כתבת ש40,000 עזתים נרצחו במהלך המלחמה.
תן לי לדייק אותך: 40,000 עזתים מתו במהלך המלחמה (ורובם הפכו לשאהידים).
הם רוצים להתפוצץ כל עוד הם הורגים יהודים איתם, ואנחנו רוצים לעשות איתם שלום למרות שהצבא שלנו חזק ואנחנו יכולים עליהם (ראינו את זה במלחמת ששת הימים שמדינה צעירה יחסית, ישראל, הביסה צבאות של מדינות ערב שתקפו אותה בהפתעה ואפילו הכפילה את שטחה פי שלושה, אך כמובן שהחזרנו שטחים רבים למען קידום הסכמי שלום בתקווה לעתיד טוב יותר).
שמחתי לעזור! אם תרצה לשאול אותי עוד שאלות אתה מוזמן! (אפילו בפרטי)
בני אדם? אמפתיה? קראת בכלל מה הלך ב7 באוקטובר? אני יכולה לחתום לך מאה אחוז כול מי שהשתתף בטבח כנופיות או מחבלים או "אזרחים חפים מפשע" כול מי שהיה שם לא היה בן אדם אלא מפלצת צמאת דם והיו שם גם ילדים בני 12 שעזרו למחבלים וחוץ מזה למה אני צריכה לרחם על רוצחים שאוהבים להיות מסכנים ועלובים?
יש לי רק דבר אחד להגיד
פשוט תסתום את הפאקינג פה שלך חתיכת דביל חסר אייקיו.
דיי, דיי, אלוהים מעמיד אותי במבחן.
איזה טמטום.
אנונימית
אנחנו מקדשים את החיים הם מקדשים את המוות זה ההבדל
אנונימי
תתאבד כפרע