10 תשובות
הייתי היה ממש כיףף
שואל השאלה:
^אהאהה כיף לךך
הייתי
יצאתי חירש
אני הולכת היום :)
באיילון פתחו עוד אולם עם הסרט של ג'ונגקוק כי היה ביקוש ונגמראו הכרטיסים
אז האולם חצי ריק, הכי כיף!
שואל השאלה:
^תהניי
לצערי לא הייתי
ביטלו לי יום לפני הסרט t-t
מושלם!!!
שואל השאלה:
^גם אני לא :(
לא הייתי ):