12 תשובות
כןן עוד לא יצא השיר והן כבר אכלו
כןן
וואי באלי לראות כבר את המיני האלבום הזה דידידידידידי
וואי באלי לראות כבר את המיני האלבום הזה דידידידידידי
כןן וואו ממש
וואי אני מתרגשת בטירוף
ברור שכן
עכשיו אני לא אענה על השאלה שלך רק כי כתבת "מתרגשות" ואני בן
אוי תערכי
תמיד יש פעם ראשונה
שואל השאלה:
:)
מסכימה איתך
ומתנצלת, פשוט עוד לא פגשתי בסטיפס קייפופ סטאן בנים, אז סורי3>
:)
מסכימה איתך
ומתנצלת, פשוט עוד לא פגשתי בסטיפס קייפופ סטאן בנים, אז סורי3>
אנונימית
יופיופי
ולשאלה שלך כן ברור הם אחלה להקה
ולשאלה שלך כן ברור הם אחלה להקה
שואל השאלה:
ערכתי
ואיזה כיף שיש פה כל כך הרבה סטיי3>
אוהבתת
ערכתי
ואיזה כיף שיש פה כל כך הרבה סטיי3>
אוהבתת
אנונימית
אמאלה אין התרגשות כזאת האולטים שלי
באותו הנושא: