5 תשובות
אני מבין אותך- גם אני קמתי 3 פעמים הלילה
יוש לי גם זום עוד שעה!!
יוש לי גם זום עוד שעה!!
אימוגי בוכה
אני צריך לגלות אמפתיה אבל הרגת אותי עם האימוגי בוכה
מבינה כל כךך
איזה בוקר *טוב* אה?..
איזה בוקר *טוב* אה?..
שואל השאלה:
הקטע זה שאני לא במחזור, אם הייתי אז הייתי הולכת לפרק את החיזבללה ממש עכשיו רק על זה שהעירו אותי
הקטע זה שאני לא במחזור, אם הייתי אז הייתי הולכת לפרק את החיזבללה ממש עכשיו רק על זה שהעירו אותי
אנונימית