5 תשובות
זה בסדר, זה קורה להמון.
תקחי את הזמן עם זה כל פעם תבדקי קצת יותר אם את כן מסוגלת להיפתח.
יגיע הרגע בסוף
אל תדאגי לו, הכל ילך בקצב הנכון
בדרך כלל התחושה הזאת נובעת מטראומה רומנטית מצלקת, כרגע אל תתעסקי בלפתח רגשות כלפי אנשים אחרים ותתני לזמן לרפא את הפצעים שחוויה הזאת הטילה עליך
יכול להיות שקרה לך משהו עם בן מסויים?
פגע בך? סתם חוויות לא טובות? או אפילו פחד מכל הסיפורים?
יכול להיות שמשהו קרה/השתנה בך שאת אפילו לא מודעת אליו וזה משפיע עלייך?
חסימה כזאת יכולה לבוא מהרבה דברים, תנסי לחשוב אם קרה משהו בזמן האחרון או אם יש דברים חדשים שאת חושבת עליהם בנושא שבדרך כלל לא נתת להם הרבה מחשבה ותראי ממה זה יכול לנבוע.
שואל השאלה:
אני יודעת בערך מה קרה לי אבל עד עכשיו זה לא השפיע פשוט נחסמתי רגשית, יש דרך לתקן?
אנונימית
פשוט לתת זמן, לחכות לבן אדם הנכון.
אני לא אומרת תהיי סגורה ואל תתני לאף בן להיכנס לך לחיים, פשוט תהיי יותר בררנית במי שאת רוצה להכניס.
תשאלי את עצמך שאלות, תחפשי נורות אדומות ויותר חשוב תשאלי אותו שאלות.
זה יעזור לך לראות את הבן אדם ולדעת מה הוא רוצה ממך.