13 תשובות
מחכים ורואים לאן זה מתקדם ואם באמת את חושבת שיהיה לך יותר טוב עם הידיד לכי על זה ותיפרדי ממנו. אל תישארי אם את לא נמשכת אליו ורוצה אותו
אחח.. אח.. כואב לי על חבר שלך..
זה למה לא צריך שיהיו כמעט ידידים בנים כשיש לך חבר בן וגם להפך.
כי זה מה שקורה, ואז הוא ניהיה יותר חשוב ומפתחים רגשות וניפגשים איתו והבן זוג מקנא וכו'..
אם חבר שלך באמת חשוב לך ממש .. את תקחי צעד אחורה מידיד שלך.
זה למה לא צריך שיהיו כמעט ידידים בנים כשיש לך חבר בן וגם להפך.
כי זה מה שקורה, ואז הוא ניהיה יותר חשוב ומפתחים רגשות וניפגשים איתו והבן זוג מקנא וכו'..
אם חבר שלך באמת חשוב לך ממש .. את תקחי צעד אחורה מידיד שלך.
נפרדים מהחבר בתור התחלה. זה לא פייר כלפיו. אחרי זה תחליטי מה לעשות עם הידיד
תעשי מה שטוב לך! בעדינות כמובן ולהשתדל לא לפגוע באף אחד! אבל תחשבי אם זה באמת כדאי, את חבר שלך את כבר מכירה ואת ההוא את לא יודעת מה באמת יהיה, תחשבי על הכלל טובב טוב טוב! לא להיות פזיזה אבל בסופו של דברר תעשי מה שטוב לך!! ❤
שואל השאלה:
אבל כאילו אחרי שחבר שלי הכיר אותו אז הם גם עכשו חברים סוג של ולא יודעת כאחלו
אבל כאילו אחרי שחבר שלי הכיר אותו אז הם גם עכשו חברים סוג של ולא יודעת כאחלו
אנונימית
שואל השאלה:
^^לא יודעת מה טוב לי
^^לא יודעת מה טוב לי
אנונימית
תעשי טובה...
ותפרדי מחבר שלך ניראלי.
מגיע לו לדעת שירד לך ממנו, ושאת מפתחת רגשות לידיד שלך.
ותפרדי מחבר שלך ניראלי.
מגיע לו לדעת שירד לך ממנו, ושאת מפתחת רגשות לידיד שלך.
לא יודעת מה טוב לי = ''אני לא באמת אוהבת את חבר שלי וכמו שאמרתי, ירד לי ממנו.''
אם היית יודעת זה היה מובן מאליו שחבר שלך הוא הכל עבורך.
אם היית יודעת זה היה מובן מאליו שחבר שלך הוא הכל עבורך.
שואל השאלה:
אבל איך כאילו להפרד ממנו איך עושים אתזה
אבל איך כאילו להפרד ממנו איך עושים אתזה
אנונימית
תחשבי על זה טוב טוב! אם להיפרד או לא ואז תשאלי איך להיפרד. בינתיים אל תחשבי על זה פשוט רק תנסי לראות איך את. ותעשי לעצמך טובה, בלי ידידים!
מסכן חבר שלך.. באמת... אם זה היה קורה לי הייתי לגיט מת.
זה כל כך פאקינג לא פייר שהעולם כל כך לא מונוגומי... באמת לא פייר,אנשים מוציאים את העולם ככה שאין אהבה ורק צריך להחליף כל החיים. עצוב פשוט עצוב..
זה כל כך פאקינג לא פייר שהעולם כל כך לא מונוגומי... באמת לא פייר,אנשים מוציאים את העולם ככה שאין אהבה ורק צריך להחליף כל החיים. עצוב פשוט עצוב..
עם את לא נמשכת אליו בעיני תפרדי את תתחרטי על זה אחר כך עם תישארי איתו תתקרבי לידיד שלך ותראי מה מתפתח
שואל השאלה:
^^אני יודעתת גם הוא יגיב ככה אבל מה אפשר לעשותת
^^אני יודעתת גם הוא יגיב ככה אבל מה אפשר לעשותת
אנונימית
באותו הנושא: