4 תשובות
זה בסדר כנראה שהדחקת את זה וזה פשוט צף זה יעבור עם הזמן וזה בסדר לחשוב עליו אחרי מה שקרה בניכם
געגוע זה חלק מאהבה אין דבר כזה לא אוהבת אותו יותר
לשחרר
נצלן חלאתי זה נרקיסיסט בטח תחשבי לעצמך שסחלה כזה לא מגיעה לו מחשבה אחת נוספת זה בטח צץ לך כי זו טראומה
באותו הנושא: