5 תשובות
בייסיק
לא שומעת אותה
אנונימית
ממש בייסיק וגרוע שלה
זה פופ מאוד מאוד גרוע ולדעתי אלבום מתאמץ כזה
פעם היו לה ממש באנגריםם
(נ.ב אני קצת מרחמת עליה כי היא כזה תכננה לעשות קאמבק כזה וכיאילו לחזור וזה ובסוף לא עבד לה ויצא לה גרוע חח)
זה פופ מאוד מאוד גרוע ולדעתי אלבום מתאמץ כזה
פעם היו לה ממש באנגריםם
(נ.ב אני קצת מרחמת עליה כי היא כזה תכננה לעשות קאמבק כזה וכיאילו לחזור וזה ובסוף לא עבד לה ויצא לה גרוע חח)
שואל השאלה:
כן זה כאילו לא הרמה שלה היא יכולה הרבה יותר מזה
כן זה כאילו לא הרמה שלה היא יכולה הרבה יותר מזה
^^^כןכן
באותו הנושא: