2 תשובות
ממש אהבתי
אני אהבתי את כל השירים שם, ואני מתחברת לכולם, היו כאלה שגרמו לי לבכות, לחייך, נתנו תקווה, וכו'.
היא מדהימה, ואני אוהבת איך שהיא מדברת מניסיון.
היא מדהימה, ואני אוהבת איך שהיא מדברת מניסיון.
באותו הנושא: