2 תשובות
זה גם בסדר לשבת בשקט לקצת זמן
תעלי כל מיני נושאים כמו
המצב במדינה
תחביבים
מה עשית היום
וכו
שמעי שיחה פנים אל פנים שונה משיחה בווצאפ טלפון וכו אבל סמכי על עצמך תיהיי בטוחה שיהיה טוב ותזרמי עם הוויב, בהצלחה מאמוש