6 תשובות
אתה לוקח נורופן או משהו אחר?
גם לי יש תדבר הזה
חצי ישראל ככה
שואל השאלה:
אין לי חום ברוך השם, רק הרגשה כללית קצת רעה, והתחיל גם קצת צינון, אבל חוץ מזה הכל טוב, מתי שה יעבור ?
אין לי חום ברוך השם, רק הרגשה כללית קצת רעה, והתחיל גם קצת צינון, אבל חוץ מזה הכל טוב, מתי שה יעבור ?
אנונימי
בדיוק אני הייתי אצל הרופא בגלל כאב בגרון הוא אמר שלא צריך אנטיביוטיקה ואני גם קצת מנוזל ומרגיש לא 100
שואל השאלה:
אויש, ומה אמרו שצריך לעשות?
אויש, ומה אמרו שצריך לעשות?
אנונימי
באותו הנושא: