3 תשובות
יש וירוס גרון שמסתובב עדיין, את מכירה אותו די טוב.. כדאי להבדק ולוודא שזו לא קורונה, מדברים על תחילת גל נוסף עכשיו.
זה גם יכול להיות דלקת גרון או סתם התקררות מהמזגנים, אי אפשר לדעת דרך האינטרנט. ליתר בטחון תתרחקי מאנשים שזה מסוכן להם, תנוחי, תשתי הרבה מים ותה, קחי כדור מציצה לגרון כמו סטרפסילז או למוסין, ואם את רואה שזה לא משתפר תוך יום-יומיים, לכי לרופא.
שואל השאלה:
משקה לימון ודבש יכול לעזור לי ?
כן, אבל לא יחליף טיפול רפואי אם בסופו של דבר יתברר שאת זקוקה לאחד