10 תשובות
הרבה אוהבים את תל אביב
אני פחות אוהבת את כל העיר הזאת
אבל אם זה החלום שלך אז למה לא
שואל השאלה:
כן אבל גם אם זה רק לבן אדם אחד ? או שזה יהיה עם שותף
אז זה יותר אפשרי ?
אנונימי
מציע לך לא לרוץ למסקנות עכשיו,

לא פעם יש מחשבה מסוימת על עיר ואז רואים אחרי זמן מה שזה לא מתיישב עם מה שאתה חשבת על המקום
אחי החלום של המון (בעיקר מעיירות פיתוח )
ובכלל מכל הארץ לעבור ל-ת"א
ת"א יש בה הכל ובגדול
עיר חיה ובועטת 24/7
לרגע לא משעמם בה
יש בה הכי הרבה הזדמנויות בכל התחומים :
הכי הרבה פרנסה יש בה בכל התחומים
עולם העסקים
הבניה
ת"א מעצמת הייטק בין הגדולות בעולם
תכנות
הייטק
סטרט-אפ
חדשנות
פיתוחים ו-המצאות
עיצוב אופנה
חנויות עסקים ,בתי קפה וכו
יש למשל ספר מהדרום שהחלום שלו לפתוח מספרה ב-ת"א
או מישהי מהדרום שהחלום שלה לפתוח בית קפה ב-ת"א עם התמחות ייחודית למשל : בין היתר להכין סנדוויצים ייחודיים או משהו שפתוח נפוץ אצל אחרים ויש בו צורך
ת"א מאוד יכולה לבלבל ולסנוור
העיר הגדולה ת"א יש בה משהו לא אמיתי שגובל באשליה ,יותר מדי עובדת על החושים
מקום של כל המפורסמים,אנשי עסקים,אמנים,ציירים,מוזיקאים,גיטריסטים,דוגמנים ודוגמניות,כל מי שמכירים מהטלויזיה,שחקנים ושחקניות וכו
מגניב שאתה רק יוצא מהבית ויש לך: בית קפה,מסעדות מכל הסוגים ,פיצריה,פלאפל,שווארמה,וכו
הים ממש כמה פסיעות
ת"א עיר בינלאומית שלא נופלת מ-ברלין ,אמסטרדם
מצד 2 יש בה גם חסרונות:
תיקח בחשבון ש-ת"א היא לא מדינת ישראל!!!_______ :
-מתבטא בכך שהיא לא בקו 1 עם שאר המדינה
-אף עיר לא מגיעה לקרסוליים שלה
-יש לה חוקים משלה
-מנותקת משאר המדינה
-מי שיגיע לדרום ת"א ישים לב שיש יותר זרים ממקומיים ישראליים מה שעוד יותר מסביר למה ת"א היא לא מדינת ישראל!!!
-עובדים זרים/מהגרים/פליטים מהרבה מאוד מקומות זה הכל רק לא מדינת ישראל!!! (= 'מדינת ת"א' /מדינה בתוך מדינה/החצר האחורית של ישראל) ומאוד יתכן שבעתיד הכמות שלהם תגדל ויגיעו ממדינות נוספות/מכל העולם
יש בה אנשי עסקים ישראלים לצד אנשי עסקים מהעולם
הכל בה מהיר אתה לא מספיק למצמץ וקורה משהו
מאוד לחוצה
חסר בה חום
תחושה שכל 1 לעצמו
יקרה בצורה פסיכית החל מהשכירות ,עד לאוכל,רכב,ביטוחים וכו
המחירים בה לא ירדו בחיים
לא כל 1 אוהב את זה שיש בה יותר מדי מפורסמים ו-שופוני
כל 1 רוצה להראות או להגיד משהו גם אם אין לו מה להגיד
המון 'מסכות'
מעריכים אותך בגלל הכסף שלך
ב-ת"א מה שמעניין אנשים זה רק עוד ועוד ועוד לעשות כסף
בעיות חניה
אנשים בה כל הזמן ממהרים
תרבות של בתי קפה

אני הייתי גר שנתיים ב-ת"א ולא אהבתי לגור בה
בהתחלה הייתי ב-אופוריה אבל אחרי כמה זמן הכל דעך והבנתי שלא מתאים לי לגור בעיר הזאת
אחי תראה שזה באמת מתאים לך
מי שכבר מחליט לחיות ב-ת"א צריך עבודה טובה עם הרבה כסף
מעבר לזה תראה שאתה באמת מתחבר לכל האווירה ב-ת"א

מה שלא תחליט שתהיה לך הצלחה מסחררת
^

עוד דבר שחשוב לדעת ,
המון מהעבודות ה-' של הביוקר' שאדם מוצא קשור לקשרים שהוא בונה וזה קשור לאיך הוא נפתח לאחרים
רק לסבר את האוזן ב-ת"א יש כמות פסיכית של מיליונרים
שואל השאלה:
תודה רבה רבה על התשובה המפורטת והעוזרת
הבנתי שיש בעיה עם דרום תל אביב אבל לא הבנתי איזה חלק ולמה ?
אנונימי
תלוי מאוד באזור ,
מנגד גם שם יש אזורים מתפתחים ויותר טובים
^

טוב לך לדבר עם מתווך רימקס אמין שיתן לך פירוט מקיף על כל אזור ו-אזור
לא עולה כסף
תזכור שאתה לא חותם לו על כלום
בבקשה,
שואל השאלה:
אני עדיין לא מחפש לעכשיו דיברתי יותר על בעתיד אולי אבל תודה רבה
אנונימי
^

לבריאות ,