11 תשובות
באמת שאלה טובה
מדינת תל אביב היא לא מי יודע מה
מדינת תל אביב היא לא מי יודע מה
נחמד שם לא יותר... עדיף לגור בצפון או ראשלצ אם כבר
כי יש שם ברשקה
אנונימית
בכל חור יש ברשקה אחות
מרכז
כי בתל אביב יש הרבה סוגים של אנשים אז יקבלו אותך שם גם אם את שונה אבל לפי דעתי לגור שם זה סתם בזבוז של כסף
שואל השאלה:
זה יקר רצח וזה סתם
זה יקר רצח וזה סתם
כי זה מרכז העניינים שם
טרנד
אנונימית
כי זה מקום מאוד מרכזי יש הרבה דברים נגישים יש שם אווירה כיפית ואנשים מיוחדים
כי ת"א היא הלב של ישראל,
שונה לגמרי מכל עיר אחרת בישראל
'מדינת ת"א'/מדינה בתוך מדינה
מתנהלת שונה משאר ישראל
עיר שהיא יותר בינלאומית
בלי סוף אפשרויות
גדלה בקצב מסחרר
בלי סוף הצעות,סוגי פרנסה,עבודות
קל יותר למצוא בה עבודה לעומת ערים אחרות
המון אנשים בעלי שליטה גרים בה ,בנוסף למפורסמים רבים
נדלן מתפתח בה בצורה מעוררת הערכה
מעצמת הייטק,חברות ענק,וטכנולוגיה
חברות בינלאומיות יש בה גם עם עובדים מחו"ל
עיר יפה מאוד
גישה לים וחופים מרהיבים וטיילת מרהיבה
אף פעם לא משעמם בה ועיר שחיה 24/7
באים ביום שני והכל פתוח ממש כמו ביום חמישי
לא נופלת מערים כמו: אמסטרדם,ברלין וכו
בעולם אוהבים את ת"א כעיר שממליצים עליה
פוגשים בה אנשים מעניינים
עיר שיש בה פעילויות ואירועים כל הזמן
רחוב דיזינגוף,שינקין,פרישמן,קינג ג'ורג' שעשו לעצמם שם
דיזינגוף עם כל המפורסמים
בן יהודה עם המסעדות ובתי הקפה
אלנבי גם יכול להפוך לדבר הבא
המיקום שלה גם מעולה
ת"א היום קשה לחיות ויותר מקום של עשירים עם מחירים מרקיעי שחקים
יש גם משהו יוקרתי בעיר הזאת
מושכת אליה צעירים ו-סטודנטים רבים
מושכת אליה אנשים מכל רחבי הארץ
עיר שיש בה הרבה מהגרי עבודה,עובדים זרים,פליטים ,ו-מבקשי מקלט
בבית ספר 'ביאליק רוגוזין ' (ת"א) יש תלמידים מכ-51 מדינות לפחות עם המון שפות
בת"א מהגרים ממקומות שונים:
סודנים,אריתראים,פיליפינים,הודים,נפאלים,סרי לנקה,סינים,תאילנדים,מעט יפנים,ממדינות ברית מועצות לשעבר,רומנים,מולדבים,טורקים,בולגרים קצת,ניגרים,קונגו,חוף השנהב,סומליה,מעט קולומביה ,מעט מרוקו ועוד ועוד
המון מהעולם רוצים לחיות ב-ישראל בזכות הכלכלה החזקה וחוזק המטבע
בשנות ה80 וה90 רחוב הירקון משך אליו הרבה זרים
שמגיעים לדרום ת"א יש תחושה שיש יותר זרים מ-ישראלים
כמו ש ניו- יורק היא הלב של ארה"ב על אותו משקל ככה ת"א היא הלב של ישראל בתור עיר חיה ונושמת
ת"א בהיכל הכבוד של הערים בעולם
שונה לגמרי מכל עיר אחרת בישראל
'מדינת ת"א'/מדינה בתוך מדינה
מתנהלת שונה משאר ישראל
עיר שהיא יותר בינלאומית
בלי סוף אפשרויות
גדלה בקצב מסחרר
בלי סוף הצעות,סוגי פרנסה,עבודות
קל יותר למצוא בה עבודה לעומת ערים אחרות
המון אנשים בעלי שליטה גרים בה ,בנוסף למפורסמים רבים
נדלן מתפתח בה בצורה מעוררת הערכה
מעצמת הייטק,חברות ענק,וטכנולוגיה
חברות בינלאומיות יש בה גם עם עובדים מחו"ל
עיר יפה מאוד
גישה לים וחופים מרהיבים וטיילת מרהיבה
אף פעם לא משעמם בה ועיר שחיה 24/7
באים ביום שני והכל פתוח ממש כמו ביום חמישי
לא נופלת מערים כמו: אמסטרדם,ברלין וכו
בעולם אוהבים את ת"א כעיר שממליצים עליה
פוגשים בה אנשים מעניינים
עיר שיש בה פעילויות ואירועים כל הזמן
רחוב דיזינגוף,שינקין,פרישמן,קינג ג'ורג' שעשו לעצמם שם
דיזינגוף עם כל המפורסמים
בן יהודה עם המסעדות ובתי הקפה
אלנבי גם יכול להפוך לדבר הבא
המיקום שלה גם מעולה
ת"א היום קשה לחיות ויותר מקום של עשירים עם מחירים מרקיעי שחקים
יש גם משהו יוקרתי בעיר הזאת
מושכת אליה צעירים ו-סטודנטים רבים
מושכת אליה אנשים מכל רחבי הארץ
עיר שיש בה הרבה מהגרי עבודה,עובדים זרים,פליטים ,ו-מבקשי מקלט
בבית ספר 'ביאליק רוגוזין ' (ת"א) יש תלמידים מכ-51 מדינות לפחות עם המון שפות
בת"א מהגרים ממקומות שונים:
סודנים,אריתראים,פיליפינים,הודים,נפאלים,סרי לנקה,סינים,תאילנדים,מעט יפנים,ממדינות ברית מועצות לשעבר,רומנים,מולדבים,טורקים,בולגרים קצת,ניגרים,קונגו,חוף השנהב,סומליה,מעט קולומביה ,מעט מרוקו ועוד ועוד
המון מהעולם רוצים לחיות ב-ישראל בזכות הכלכלה החזקה וחוזק המטבע
בשנות ה80 וה90 רחוב הירקון משך אליו הרבה זרים
שמגיעים לדרום ת"א יש תחושה שיש יותר זרים מ-ישראלים
כמו ש ניו- יורק היא הלב של ארה"ב על אותו משקל ככה ת"א היא הלב של ישראל בתור עיר חיה ונושמת
ת"א בהיכל הכבוד של הערים בעולם
באותו הנושא: