11 תשובות
אם ההרטיס שלו מן הסתם שכן
כן, הוא מקבל כל חודש פירוט של העסקאות בכרטיס לדואר, והוא גם יכול להיכנס לאפליקציה של חברת האשראי ולבדוק
כן
ברור
אוי ואבוי, הוא לא דואג לך לאוכל?
אנונימי
יאפ
אנונימית
בוודאי הוא יכול לראות בחיובים שלו שהזמנת אוכל
ש
אם הכרטיס שלו אז כן
אם הכרטיס שלו אז כן
מן הסתם
כן, הוא מקבל כל חודש פירוט של העסקאות בכרטיס
ברור שיש לו דרך,הוא מקבל התרעות על הזמנות חדשות וסביר להניח שיש לו התרעה חדשה בנייד שלו על חיוב שהוא לא מכיר. אם עשית את זה ללא ידיעתו זה לא לעניין. תעשי לעצמך כרטיס אשראי נטען של בנק הדואר ואל תגעי לו בכרטיס! הוא לא יאהב את זה שאת מבזבזת לו את הכסף ללא רשותו!
באותו הנושא: