16 תשובות
שואל השאלה:
מהה אין לי שקל בחשבון
מה כואב לו
וכן זה מה שהוא אמר להזמין משלי
תבקשי ממנו רשות פעם הבאה. ? לא רוצה לצאת מעצבנת אבל אני חושבת שהוא די צודק
הוא צודק וזה אבא שלך מי את שתגרמי לו לשתוק
הוא צודק כפרע רעבה תכיני אוכל או שתקני מהכסף שלך
שואל השאלה:
מה צודק
תקשיבו אני רעבה ממש
ועכשיו הוא כועס עליי כזה
זה ממש לא צודק לדעתי
אין לי שקל, שיכבד אותי
אממ תגידי לו שזאת הפעם האחרונה שאת עושה דבר כזה ופשוט תתחילי לנסות לעבוד או משהו ואז יהיה לך יותר משקל בחשבון ותוכלי להרשות לעצמך את המותרות האלה:) אני חושבת שגם אוכל בהכנה ביתית הוא ממש סבבה זה לא שמרעיבים אותך בבית (מקווה)
לכי לעבוד במקום להגיד שאין לך שקל אני בגיל 17 קניתי אופנוע לבד ותכיני לך אוכל זה לא או להיות רעבה או להזמין
תאמרי לו שאם את היית יכולה לעבוד אז ההיית מזמינה אוכל מהכסף שלך
תעבדי ותשיגי כסף משלך בשביל לפנק את עצמך
זה בסדר פעם ב אבל את אומרת שאת שוב מזמינה. אני גם הייתי מתעצבנת, זה הכסף שלו
את לא יכולה לקחת בלי רשות
אנונימית
ואת יכולה להכין אוכל בעצמך
אנונימית
שואל השאלה:
איזה לעבוד אני חסרת אחריות
אז כדאי שתתחילי לקחת קצת אחריות למה תישארי רעבה
סליחה למה הוא חייב לך משהו לכי לעבוד את בגיל המתאים איך את היית מרגישה אם היו נוגעים בכסף שלך ?
אנונימית
שואל השאלה:
ההמבורגר היה ממש טעים
תודה לשואלים
מה זה איך לגרום לו לשתוק? הוא עובד קשה על הכסף הזה, תכבדי. אם את רעבה אז תתחילי לעבוד ותזמיני מהכסף שלך, חוצפנית.
אנונימית
תבקשי ליצור כרטיס אשראי משלך, את כבר בת 17. או שתכיני אוכל בעצמך.