4 תשובות
אוכלים ארוחת ערב
זה בסדר זה לא כזה הרבה
כריך חביתה
אוכלים ארוחת ערב
הכי חשוב שתהיי שבעה וגם אם חשוב לך האיזון מחר תנסי יותר הכל טוב לכולם יש ימים כאלה וזה גם לא הרבה קלוריות
הכי חשוב שתהיי שבעה וגם אם חשוב לך האיזון מחר תנסי יותר הכל טוב לכולם יש ימים כאלה וזה גם לא הרבה קלוריות
אנונימית
באותו הנושא: