4 תשובות
או שהם מנסים להיות שונים ומיוחדים או שפשוט יש להם טעם במוזיקה
אנונימית
שהם ניגרים
שאני חלק מהם :)
איך אפשרר לאהוב גם וגם??
אנונימית
באותו הנושא: