17 תשובות
לא יודע אני סיימתי בית ספר אז לא
לא קרה לי
שואל השאלה:
הקנאהה
כיף לך חחח
הקנאהה
כיף לך חחח
סיימתי בית ספר
אני בוכה כבר בבצפר הצילו אני לא יכולה לשלוט בזההה
לא בכיתי עוד אבל כן חזרתי מאוכזבת מעצמי מבואסת
קרה לי עד שבוע שעבר
זאת החזרה לבית ספר הכי קשה שהייתה לי אבל התרגלתי נראלי
זאת החזרה לבית ספר הכי קשה שהייתה לי אבל התרגלתי נראלי
עוד לא
כן
לא קרה לי
לא בעזרת השם לא תחזור
כן. אם אתה רוצה נדבר בפרטי
אני בוכה רק בלילה שההורים לא יראו אבל המצב החברתי שלי יותר נמוך מהלב שחי כשאני רואה את המטרה למתמטיקה אז זה לא חדש
זה גם בחופש היה ככה
זה גם בחופש היה ככה
קרה לי כי החברה הכי טובה שלי עזבה אותי...
וואי חשבתי רק לי כל יום זה קורה לי ואני מרגישה כל כך רע בגלל המקום הזה
שואל השאלה:
כנל:( קיוויתי שבגשם הראשון יפגע ברק בבית ספר אבל זה לא קרהה
מזג האוויר בגד בי:(
כנל:( קיוויתי שבגשם הראשון יפגע ברק בבית ספר אבל זה לא קרהה
מזג האוויר בגד בי:(
חחח
באותו הנושא: