4 תשובות
אל תפגעי בעצמך תעבדי קשה ותגיעי לגוף שאת שואפת
מה יש לעשות תחכי שהתקופה הזאת תעבור או שתאהבי את עצמך וזהו
אני ככ מבינה אותך אני בול באותה סיטואציה כיאלו בול באמת שפשוט כדי כמה שיותר להתמקד בתקופות של לשים ז ולהפוך אותן ליותר קבועות בסופו של דבר תתמקדי בכמה שחברות מחמיאות לך ובכל הדברים הטובים בגוף שלך זה יעזור מבטיחה
אנונימית
הלוואי עלי להיות רזה מדי עם רווח ברגלים אני בעצמי עושה את מה שאמרת כדי להיות כמוך
באותו הנושא: