5 תשובות
זבוב
לא רוצה להלחיץ, אבל זה יכול להיות חרק קטן ואז צריך לפנות במידי למיון כי זה מסוכן. זה גם יכול להיות סתם לכלוך.
thv
שואל השאלה:
דיי אמאלה
אנונימית
^זה רק במקרים נדירים אבל קורה שזה מזיק, לא צריך מיון באופן מידי אם את לא מרגישה אותו עמוק באוזן.
אני חושב שקצת הלחצתי אותך בלי להסביר מה הכוונה שלי. אם הוא נוגע בעור התוף שלך הוא יכול להזיק.
אם את מרגישה שקשה לך לשמוע פתאום באוזן, או שיש לך דימום מהאוזן או תחושת כאב באוזן אז כדאי לפנות למיון. אם לא, אז בימים הקרובים לכי לרופא והוא יפנה אותך למקום הנכון.
thv
שואל השאלה:
מרגישה מציק אבל יכול להיות שזה סתם פסיכולוגי השאלה איך אני ידע אם באמת נכנס לי משהו ואיך מוציאים חרק מהגוף?
אנונימית