5 תשובות
לכי להתקלח ותשפשפי את העין בעדינות אולי נתקע לך שם משהו
אם נקרעה לך העדשה זה רע
שואל השאלה:
לא היא לא נקרעה
לא היא לא נקרעה
אנונימית
שואל השאלה:
זה קרה לי אחרי שהוצאתי את העדשה מהעין
זה קרה לי אחרי שהוצאתי את העדשה מהעין
אנונימית
לנוח מהעדשות לכמה ימים. אם לא עובר או מחמיר אז לגשת לרופא.
באותו הנושא: