7 תשובות
כן זה מעצבן אבל בסך הכל זכותו של כל אחד להביע דעה כל עוד היא לא פוגעת באף :)
נכון בשביל מה? אני עושה רק כשזה משהו אנטישמי או נגד הקהילה הגאה שזה לא נתון לדיון אבל על דעה מה הקטע זה רק מוריד
שואל השאלה:
אבל זה הגיוני שהגבתי על שאלה: "אוכל" ועשו לי מינוס? זה הגיוני? מה כבר כתבתי?
אנונימית
סליחה על הבורות לא הבנתי מה זה עושים מינוסים איך עושים מינוסים
שואל השאלה:
לגמרי.
אנונימית
אמת
ממש מעצבן