התחברות
הרשמה
אם אני בכיתה ט אבל בתיכון 4 שנתי, הכוונה שאני בכיתה ט וכבר בתיכון, אני מקבלת ציונים?
14 בספטמבר 2024, 20:28
ציונים
תיכון
כיתה ט'
כיתה
מבחן
תשובה אחת
זה קשור לאיזה ארגון המורים
לא לאם את בתיכון או לא
ה
הלו..
באותו הנושא:
האם בתיכון משנים כל שנה את הכיתות?
כיתה יא יב עובר מהר? שנתיים אחרונות בתיכון?
יצאתי בכיתה בתיכון בלי חברים ילדים שאני לא אוהבת, מה לעשות?
80 במבחן באנגלית בכיתה ט' משנה לאנגלית בתיכון?
נראה לכם הגיוני שאני בתיכון בכיתה י"א ועדיין נדבקת בכינים?
קיבלתי מכתב עם הכיתה שאני יהיה שנה הבאה וגם תמספר של הכיתה אז אני יהיה שלוש שנים בתיכון עם אותו מספר של הכיתה גם ביא יב?
השנה עליתי לתיכון ואין לי בכיתה ממש בנות שאני חושב עליהן
עד כמה זה עצוב שסבא שלי חשב שאני בתיכון ואני בכלל הייתי בכיתה ז'?
הכיתה שלי בתיכון חשובה? הכוונה היא לילדים בכיתה
אני צריכה לבחור 2 חברים שאני רוצה ללמוד איתם בכיתה בתיכון ויש לי רק חברה אחת
אם שואלים על השכבה שלי בשנת תשפ"ה הכוונה הכיתה שאני עולה אליה