התחברות
הרשמה
אם שואלים על השכבה שלי בשנת תשפ"ה הכוונה הכיתה שאני עולה אליה
20 באוגוסט 2024, 20:24
כיתה
תיכון
כיתה י'
רעיונות
טיול שנתי
3 תשובות
נראה לי שכן
ק
קניה בפיתה
שואל השאלה:
כן בסוף זה נראלי באמת תודה
אנונימי
כן
G
God's plan
באותו הנושא:
למה גם שהתשובה ברורה שואלים מה הכוונה?
זה תקין שהשכבה שסיימה השנה יב עשו ערב כיתה אחרון בבית של המורה שלהם והיה וודקה?
שאתם שואלים שאלה , הכוונה שלכם זה להגיע לחמות ?
זה הגיוני שאני נמצאת בכיתה כבר מתחילת שנה ועדיין שואלים מי זאת(אני)?
טיול שנתי תהיה הזדמנות מציונת בשבילי בתור תלמידה חדשה להתקרב לשאר הכיתה או השכבה?
היי, אני עולה השנה לכיתה יב והשכבה מתכננת לעשות חולצות למחזור נ"ג אשמח לרעיונות כתיבה
אם שואלים אותי כמה יח אני עושה הכוונה כולל מקצועות ליבה ומגמות?
אם שואלים מישהו אם הוא שמאלני או ימני והוא אומר אמצעי למה הכוונה?
נכון זה הזוי שאני בכיתה ט' ויש לי ילדים בכיתה ובשכבה שבאמצע/סוף שנה יחגגו 17??
זה הגיוני שלא ניגשים אלי בכלל בכיתה ובשכבה אפילו לא שואלים שאלות רק כי אני שקטה?
מי שעשה חיסון בכיתה ח זה כואב ומתי עשיתם את החיסון הכוונה מתי בשנה?