7 תשובות
כן, עושה צביטה כזאת. אבל זה הפסיק כשהתחברתי לאנשים הנכונים
כן וואי מבאס רצח
כן לא בקטע שאני נעלבת או משהו כי יש לי חברים אבל אני אוהבת לקבל מהם הודעות ולהתכתב איתם אז קצת מבאס
התחושות הללו זה חלק מהבעיות שהטכנולוגיה יצרה
להגיד תאמת לפעמים כן ח ח ח ח
לא
אני רגיל לזה
אני רגיל לזה
באותו הנושא: