6 תשובות
כן ודווקא שאת עסוקה או שאין לך כוח חשק לדבר מקבלת הודעות מכיר/ה אתזה?
זה ההרגשה הכי מבאסת בעולם
תחושה לא נעימה בכלל, מציעה לך לשלוח הודעה לאדם שאתה סומך עליו ולשתף אותו בתחושות, זה עוזר
ההרגשה הכי מבאסת בעולם
אנונימית
פעם ידעתי איך זה מרגיש
כן