התחברות
הרשמה
עוד שנתיים תהיה לערבים פצצת אטום, מה אתם חושבים שישראל תעשה ?
9 בפברואר 2021, 20:23
ישראל
פצצת אטום
4 תשובות
ביד
feels
תצרח
ש
שניצלונים
תספק לה עוד.
אנונימית
"והבוטח בהשם חסד יסובבנו"
c
compass
באותו הנושא:
לאיראן יש פצצת אטום או שעדיין לא ומי יותר חזק?
אם ג'וקים שורדים פצצת אטום, אז איך הם לא שורדים כפכפים?
אם יהיה מלחמה עם אירן והם יזרקו עלינו פצצת אטום, מה ישראל תעשה?
למה האיראנים רוצים להפיל עלינו פצצת אטום כשהם יודעים שהפצצה תהרוג גם מיליוני פלסטינים וערבים מהאיזור?
מה ייקרה לדעתכם אם ישראל תפיל פצצת אטום על ארצות הברית?
מה ייקרה לדעתכם אם ישראל תפיל פצצת אטום על איראן?
לדעתכם יזרקו פצצת אטום על ישאל בשנים הקרובות?
מה זה פצצת אטום?
מי זרק פצצת אטום על הירושימה?
אם נופלת פצצת אטום בתא תוך כמה זמן תורגש בירושלים?
מה יותר קטלני מהפצצות, פצצה מואב "אם כל הפצצות" או פצצת אטום?