12 תשובות
שואל השאלה:
באיזה מקום לעשות את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתלבטת אם לעשות במקום חבוי כדי שאנשים לא יראו או שלא להחביא אותו ופשוט לעשות במקום שאני חושבת שהוא מתאים
פשוט כשהייתי בתיכון הרבה ידעו על זה שאבא שלי נפטר
ועכשיו כשאני בצבא ואני יכולה להגדיר את עצמי איך שבא לי, אני לא בטוחה אם אני רוצה שהקעקוע הזה ילך לפני ושכולם ידעו מה עברתי
כאילו אולי אני רוצה לבחור למי לספר את זה או לא
אנונימית
שואל השאלה:
וואי איזו בחירה קשה זאת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כאילו גם אני עושה במקום נסתר אז אולי אין בזה כל כך פואנטה?
אני פשוט חושבת על זה כבר כל כך הרבה שנים והרעיון הזה לא מרפה ממני והבנתי שכנראה יש לזה סיבה
ואם זה לא מקום גלוי סימן שגם אני לא אראה אותו, אבל אני כן רוצה לראות אותו
אנונימית
שואל השאלה:
^^גם וגם
זה כרוך אחד בשני
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם
במיוחד לך ברלין❤
אנונימית
ביד, או בבטן העליונה בצד .
וזה רעיון מדהים
יאא זה ממש חמוד תעשיי
נשמע מהמם
משתתפת בצערך...
נשמע רעיון מאוד חמוד!
משתתפת בצערך :(