9 תשובות
כן זה רעיון טוב
ביד זה יפה
ביד זה יפה
שואל השאלה:
איפה ביד?
איפה ביד?
אנונימית
ממליץ במותן
שואל השאלה:
חשבתי גם על אותו קונספט עם הכתב יד שלו אבל רק לכתוב "ילדה של אבא"
חשבתי גם על אותו קונספט עם הכתב יד שלו אבל רק לכתוב "ילדה של אבא"
אנונימית
ממש רעיון גרוע כי זה רק יצער אותו שעושים "בשבילו" עבירה כל כך חמורה. במקום לעשות לו זכויות ע"י לימוד תורה, תפילה וקיום מצוות, את עושה משהו שעשוי לקטרג עליו (לזה חינכת את הבת שלך?).
^^^^ איך בתור "דתייה" את תומכת באיסור תורה?
^^^^ איך בתור "דתייה" את תומכת באיסור תורה?
אנונימי
אנונימי אתה מחובק?
אבא שלך היה מרוצה שתעבור על איסור תורה של קעקוע "כתובת קעקע לא תתנו בכם" ?
תעשה משהו לעילוי נשמתו. איזה חסד, איזה עזרה לזולת, אולי גמ"ח.
מקום שתתחזק אותו לעילוי נשמתו.
תעשה משהו לעילוי נשמתו. איזה חסד, איזה עזרה לזולת, אולי גמ"ח.
מקום שתתחזק אותו לעילוי נשמתו.
האמת רעיון יפה אולי תוסיף גם "אני אוהב אותך" אחרי המילה אבא ותעשה את זה בזרוע קצת אחרי הכף יד
אבל אם הוא לא היה מסכים לך לעשות קעקוע כשהוא היה בחיים אז תוותר על זה
אבל אם הוא לא היה מסכים לך לעשות קעקוע כשהוא היה בחיים אז תוותר על זה
אנונימית
שואל השאלה:
יש כבר משכן על שמו :)
אנשים באים להתפלל שם באופן קבוע
לא מחפשת לעשות משהו גרנדיוזי ולא מחפשת לצאת מתייפייפת, מחפשת סך הכל לעשות משהו עבורי עם משמעות
אם זה לא היה ברור שאלתי אנשים שמוכנים לייעץ לי על קעקועים ולא כאלה שמטיפים לי על דת
צריך לקבל את זה שיש אנשים שפחות מאמינים והכל בסדר, לא צריך להציף שאלה בתשובות כאלה, במיוחד לא בנושא כזה רגיש
יש כבר משכן על שמו :)
אנשים באים להתפלל שם באופן קבוע
לא מחפשת לעשות משהו גרנדיוזי ולא מחפשת לצאת מתייפייפת, מחפשת סך הכל לעשות משהו עבורי עם משמעות
אם זה לא היה ברור שאלתי אנשים שמוכנים לייעץ לי על קעקועים ולא כאלה שמטיפים לי על דת
צריך לקבל את זה שיש אנשים שפחות מאמינים והכל בסדר, לא צריך להציף שאלה בתשובות כאלה, במיוחד לא בנושא כזה רגיש
אנונימית
באותו הנושא: