5 תשובות
לא
אפשר לומר שאנחנו רגישות יותר
אפשר לומר שאנחנו רגישות יותר
קצת אבל זה כמו שכול האנשים רוצים להרגיש מיוחדים
שואל השאלה:
רגישות זה בהחלט אבל גם בנות הן לא תמיד לוקחות אחריות על המעשים שלהן ולא פועלות מתוך שכל
אני באמת חושב שאם תתייחס אליה כמו אדם בוגר זה לא פייר/נכון כלפיה
רגישות זה בהחלט אבל גם בנות הן לא תמיד לוקחות אחריות על המעשים שלהן ולא פועלות מתוך שכל
אני באמת חושב שאם תתייחס אליה כמו אדם בוגר זה לא פייר/נכון כלפיה
אנונימי
לא
לא מסכימה
אני חושבת שזה לא פייר כלפייה אם מראש תוותר על לראות אותה כבן אדם בוגר.
אני חושבת שזה לא פייר כלפייה אם מראש תוותר על לראות אותה כבן אדם בוגר.
באותו הנושא: