התחברות הרשמה

אם אמרתי שיש לנו תנאים כמו של נוחבות בבסיס זה מצדיק משפט ויומיים ריתוק?

12 בספטמבר 2024, 07:46
חייליםמחבליםישראלגיוסמלחמה    
3 תשובות
כן
princess_
זה מצדיק אבל יותר קל
אנונימי
לא, אבל זה לא מכבד.
Y
Young Man Eloquent
באותו הנושא:
אתם מצדיקים את החיילים שהתעללו במחבלי הנוחבה?
מה מחבלי נוחבה עשו?
קוראים למסיבה שהייתה ב7.10 נובה או נוחבה?
שמעתם על החשודים " ברצח מחבל נוחבה" מה דעתכם על זה?
איפה נמצא בסיס שדה תימן שמחבלי נוחבה כלואים?
מה עדיף, בסיס רחוק אבל תנאים טובים או בסיס קרוב אבל תנאים על הפנים?
למה עמודי חדשות תמיד כותבים באינסטגרם נוחבה ולא נובה?
למה קוראים לנוחבה נוחבה
מה זה נוחבה?
מישהו יודע כמה מיומנים חטיבות הקומנדו של חמאס (נוחבה) ביחס לקומנדו של צהל?
כמה מימומנים בלחימה הקומנדו של צהל בהשוואה לקומנדו של חמאס (נוחבה)