116 תשובות
אפשר לדעת מה קרה? אני לא יודעת
אנונימית
לא
אנונימי
כן אני מצדיקה ומחזקת
אם אתה שואל אותי, לא מספיק
ציפיתי מהם ליותר
מור פאשןן מור אנרג'יי
אבל הם ניסו לשמור על הפאסון, אני לא שופטת
כל הכבוד להם
הם היו צריכים להתעלל יותר אבל ברור שזה מוצדק
למה המחבלים לא התעללו בתושבים?
כן ברור שמצדיקה את החיילים
אנונימית
קוראים להם *מחבלי* הנוחבה
אחי מזה השאלה הזאתי
לא ,היו צריכים לשחוט אותם ולהשתין עליהם
ברור מגיע להם למות חבל שרק התעללו
כן אבל חבל שלא קראו לי
חד משמעית כן
לא, זה לא הוגן שרק הם עשו את זה
אנונימי
אם אנחנו מדברים כמו אזרחים כועסים שלא מבינים שום דבר לגבי החוק במדינה דמוקרטית והפוליטיקה של מלחמה ורק רוצים ללבות, אז כן
אנונימית
כן
כן
אנונימית
אני מבינה ויודעת שזה לא בדיוק חוקי אבל חבל שכך
המדינה היא מדינה יהודית
רק שורה אחרי זה כתוב דמוקרטית
אני חושב שאנשים שכחו מזו לאומיות כדאי ללמוד מרוסיה או מיפן^^^^
אין על החיילים שלנו בעולם!!!!!
אקירה טוריאמה אגדה
אני יודעת ולא שכחתי מזה אבל זה עדיין לא נחשב חוקי מאוד אם מסתכלים על זה מבחינה משפטית
לא עשו מספיק
אנונימית
^^^^^ לא
עונש מוות למחבלים כחלק מהליך משפטי וחוקי של המדינה זה דבר אחד, חיילים שתוך כדי תפקיד לוקחים את החוק לידיים שלהם ומחליטים להתעלל מינית במחבל זה דבר אחר.
ההוצאת זעם הרגעית הזאת עכשיו תדפוק את אלו שהיו אחראים עליהם, את השם הטוב של צהל עוד קצת כאילו זה מה שחסר לנו וכנראה גם את כל מה שמסביב
אנחנו לא חמאס ולא הכל צריך להיות מידה כנגד מידה בצורה הזאת
אנונימית
ברור שזה מוצדק
המחבלים שהיו ליד בעיר שלי ב7/10 עשו את זה טוב מאוד
ולא הבנתי מה הקשר שהמדינה קודם יהודית
בתור מדינה יהודית מותר לנו להתעלל מינית במחבלים?
גם בתור מדינה יהודית וגם בתור מדינה דמוקרטית הייתי מצפה שלא יחליקו על זה שחיילים מתנהגים בצורה כזאת
במיוחד כשהם חלק ממערכת הם לא יכולים לעשות מה שבא להם כי הם כועסים ויש מלחמה ואז להתפלא שעוצרים אותם זה לא עובד ככה
אנונימית
איזה פחדן מי שרשם לא שהוא עשה את זה מאנונימי
ברור כן
יש מישהו שלא מצדיק?
^^ כן ברור שבאת על האנונימי ישר אבל האם את יכולה להסביר למה אני טועה? או שהבעיה היחידה במה שאני אומרת זה שאני מאנונימי באתר שבמילא הוא אנונימי
אנונימית
ברור
היו צריכים להתעלל עוד
כן, כל הכבוד להם אבל הם לא התעללו בהם מספיק, צריך להתעלל בהם יותר
כן לא אכפת לי שיתעללו בהם, במפלצות האלה


אבל מקווה שהם פגעו בו מינית לא בעזרת גופם כי זה סתם מגעיל.. כאילו בעזרת איזה נקל מטאטא או משהו לא יודע
אנונימי
משטרה צבאית פשטה על מתקן צבאי בסיס תימן ועצרה 9 חיילים בעקבות פינוי מחבל שניפגעה קשה בישבנו.
הלל רוזן ביטון.
המחבל נפצע קשה בישבנו שלא שיתף פעולה
אנונימי
תמיד
בטח
לא סבבה שהם נכנסו לכלא אחרי מה שכל המחבלים עשו ב7.10
הדבר היחידי שמפריע לי בסיפור הזה הוא שהם התעללו בו מינית
אנונימית
כן, הנוחבות הם תתי אדם, והם ראויים למוות בייסורים, אין להם זכות קיום בעולם, הם טינופת אנושית
ברור
כן, אבל הם לא היו צריכים לעשות את זה כי העולם שופט אותנו על הכול וברגע שמשהו קורה בטח כזה אז זה יופיע בכל התקשורת העולמית, אין מה לעשות, אנחנו צריכים להיזהר גם בדברים שהגיוניים
כן
ואני מצפה שיאנו אותם ותעללו בהם
הם לא רואים ליחס אנוש מחבלים שרצחו את אחים שלנו שפחו דם יהודי בביזיון
למה אתה מצדיק את זה שמחבלי נוחבה התעללו באנשים שחיו חיים רגילים?
הם רצחו אנסו וחטפו אז למה שלחיילים היה אסור להציק להם קצת זה אפילו לא באמת התעללות.
חלק מהאנשים פה לא ראויים לעם הזה
הם שכחו מזה להיות יהודי
וגם אם אתם לא רוצים להיות יהודים
הם שכחו שהם במזרח התיכון
לא.
זה לא בסדר להתעלל ככה סתם בשבויי מלחמה, כמו שזה לא בסדר שחמאס מתעלל בחיילים שהוא לקח כשבויים, חיילים של צה"ל לא צריכים להתעלל במחבלי נוחבה.
לא, זה אחד מהעקרונות שלנו, אנחנו עם שמקדש את החיים לא כמו החמאס שמחפשים מוות. אנחנו הטובים.
אבל אני לא יכולה להגיד שאין בי פינה ששמחה על זה
איך אנחנו עדיין יכולים לקרוא לעצמנו הצבא הכי מוסרי בעולם?
חד משמעית
איך אפשר שלא להצדיק
כן לגמרי
חד משמעית
בתור אזרחית כן

אם נכנס למצב רציני זה מזעזע ליחצי ציבור הגם ככה גרועים של צהל בעולם

אנחנו צבא מוסרי, לא חמאס
עופות:
אחותי בואי נסביר לך
כל המחבלים האלה, הם אמורים למות ועצם העובדה שהם עוד בחיים זה בכלל מפתיעה אותי.
את כל השבויי מלחמה שלנו להלן 115 החטופים לא נראה לי שהם מפנקים ונותנים להם יחס טוב כמו בישראל
אז בואי תצאי מנקודת הנחה שזה לא בסדר ותתחברי למציאות
את בן אדם טוב פשוט טיפש.
צבא המוסרי בעולם בטוסיק שלי.
אחרי השביעי לאוקטובר אין דבר כזה מוסריות.
חד משמעית!!
זה או המחלבים או אנחנו מה תעדיף?
כן מאוד
מה שהיא אמרה^
ואת המחבלים אפשר להצדיק?!
חדמש כן.
רק צריכים להתעלל עוד יותר
מה הסיפור?
עמית סגל סיכם את זה יפה:

1. לחברי כנסת יש חסינות מהותית. אם לזימי יכולה להפריע לשוטרים בעבודתם סוכות יכול להפריע לחוקרי מצח בעבודתם (גילוי נאות: הייתי מעדיף שיגיע לראשונה לבסיס צה"לי כחייל בגיל 18)
2. מותר בהחלט ואף צריך לחקור מי שחשוד במעשי סדום. לפרוץ למחנה צה"לי רעול פנים כמו למחנה פליטים בג'נין - תקלה קשה
3. המחאה התפרצה עכשיו בגלל שורת הנחיות הזויות של הפצ"ריה שאוסרים על חיסול חוטפי ביבס אלא אם ידוע על עוד פעילות טרור.
4. מערכת המשפט לא התאפסה עדיין. מי ששואל עצמו איך 70+ ח"כים תומכים לכאורה בחשודים במעשים כאלה - שישאל עצמו איך בגצ אומר עדיין שהוא בא לשרת את תושבי עזה ושדלתו פתוחה לכל זב ומצורע שונא ישראל.
5. אשמח אם הזעזוע מפגיעה בצבא לא יישמע ממי שעסקו ממש עד ערב המלחמה בהרס הצבא לצרכי סחיטה פוליטית.
אנונימי
לא חושב שצריך להתעלל בהם.
אבל כן צריך להרוג אותם
כנסי כנסי י'בטטה -
זה שלחטופים שלנו הם מתנהגים רע ומתעללים בהם, לא אומר שאנחנו צריכים לעשות את זה גם.
זה לא בסדר לקחת שבויים ואז להתעלל בהם, זה או שלוקחים אותם ולא מתעללים בהם, או שהורגים אותם עוד לפני שלוקחים אותם כשבויים.
חייב לשמור על מוסריות, בנוסף זה גם לא חוקי.

זה פשע מלחמה להתעלל בשבויי מלחמה.
^
איזה שטויות כמה עצבים העלת לי בגוף עכשיו, מה זה לא חוקי למה מה שהם עושים חוקי? לאנ!ס זה חוקי? לרצוח זה חוקי? לא הבנתי אתה מצדיק את חמאס? לך אליהם ותגיד להם את זה יאללה
אוי איך היא נפלה עלינו רבנן^^
ברור ומי שלא חושב ככה לא צריך לחיות פה בעיניי
^^^
מה שחמאס עשו זה לא חוקי.
וגם להתעלל בשבויי מלחמה, לא משנה הסיבה, זה פשע מלחמה.
איך הגעת לזה שאני מצדיק את חמאס?
לא ממש לא אנחנו לא חיות


(הם היו צריכים להתעלל עוד הרבה יותר)
עופות:
חיימשלי כמו שאמרתי את בן אדם טוב פשוט טיפש
בתור אזרחית? לא, היו צריכים לעשות לו יותר גרוע. לקרוע לו את הצורה. שימות.
מה שכן, אם הייתי בעמדת כוח הייתי אומרת דבר אחר לגמרי.
כי בסופו של דבר, זה גורר תקרית לאומית. זה חלק מהדברים שבהאג משתמשים נגדינו. אלו חלק מהסיבות שמדינות משתמשות בהם כדי לגרום לחיילים להיכנס לכלא במדינות שלהם, כמו שקורה בדרום אפריקה. זאת אומרת חיילים משם שרותים לבקר את המשפחה שלהם - נכנסים לכלא.
החייל הזה מסכן פה את כל המדינה בגלל זה.
ושיהיה ברור, אני לא מגנה על המחבל. הלוואי ויסבול עד שכל האיברים שלי ינשרו אחד אחד והוא ירצה להתאבד מרוב כאב. אמן והלוואי.
אבל בכך שהחיילים עשו מה שעשו - הם גוררים תקרית בין לאומית שיכולה לגרום לסנקציות, לחיילים להיאסר בחו"ל, למחירים לעלות פי 3 ממה שהם עכשיו ועוד כ"כ הרבה יותר
אנונימית
כן המחבלים רצחו בדם קר ילדים נשים וטף הם לא התעללו במחבלים מספיק הם צריכים לראות מה אני הייתי עושה להם הם היו מקבלים וואחד חינוך
כן בטח
"עופות"
אתה רציני ילדים עוברים שם התעללות אז להתעלל באנשים בני 30+ זה לא השוואה בכלל
^
לא משנה למי עושים את זה, זה פשע מלחמה להתעלל בשבויים.
אפשר הסבר של מה שעשו?
אנונימית
האנשים האלו רצחו והתעללו בדם קר אז קצת מכות לא יהרגו אותם
לא, התעללות זה לא מספיק
הייתי שמחה אם המחבלים לא היו נשארים בחיים אחרכך
חד משמעית
חדמש כן.
כן
לא כי הם קלף מיקוח טוב מאד בעסקת חטופים ואנחנו חייבים לשמור אותם בשביל להחזיר את החטופים
כן כי אלה מחבלי נוחבה שרצחו ואנסו ושרפו
אז אני נמנע
כן
לכמעט אף אחד פה לא אכפת מה יעשו למחבלים
ברור איזה חפלה
חבל שלא עשו אותם משותקים צמח
זה מובן למה הם עושים את זה מתוך כעס ואובדן אבל בסופו של דבר זה רק מוציא אותם שהם נראים מפלצות כמו המחבלים לשאר העולם
אנונימית
כן ואני הייתי אפילו מתעלל בהם יותר
אנונימי
מה? שהמחבלים יגידו תודה שהם בכלל זוכים לנשום לידם
כן, אחרי מה שהם עשו לנו, ותמיד צהל יהיה צודק לא משנה מה
חד משמעית לא

אם הוא חי זה אומר שהם לא עשו עבודה מספיק טובה
אנונימי
כן, לא שאלה בכלל
לא יודעת על מה מדובר אבל לדעתי היה צריך לעשות למחבלים האלה עינויים סינים או לשלוח אותם למעבדות שיעשו עליהם ניסויים במקום על חיות תמימות
היו צריכים לפחלץ את החלאות האלה כבר ממזמן הם עושים את העבודה כמו שצריך מצדיע להם
בטח, אבל שיעשו בסתר עכשיו גם השבויים שלנו נדפקים בגלל זה
לא היו צריכים לשבור להם עצם עצם למחבלים
כן חד משמעית אם זה היה תלוי בי הייתי מתעללת בהם ברמה הכי גבוהה שעד כדי כך שירגישו כאילו עומדים למות אבל תוך כדי שהם חיים הייתי עושה להם שואה רציני
שמח לראות שאני לא היחיד שבעד שלא יהיה עונש מוות למחבלים אבלל שכן יעשו עלהם ניסוים עד שהם מתפגרים(שעושים על חיות אחרי עושחם על אנשים אם יצא טוב אני בעד שיעשו ישאר על מחבלים)ככה חוסך כסף וגם מגיע להם לסבול
מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה קרה?
אנונימית
ברור שאני יבוא אל אנונימי אח שלי נהרג ואתם פחדנים שנדע מי אתם עושים הפגנות באיילון ישמאלנים מסכנים
טריגר וורנינג




בדקתי עכשיו היה מחבל שפגעו לו בפי הטבעת כמה חיילים(לא בטוח עוד בודקים את זה*)אז חוקרים אותם ועשו על זה סיפור גדול(הם עברו על החוק אז חוקרים אותם כמו במדינה אם חוק ואני הכי בעד היה בחוק הדרך לסבל למחבלים אבל לא בעד לקחת את החוק לידים ולא בעד אונ0(מינוסים בשמחה)^^(ומי שעושה לי מינוסים אני מבין אתם מצדיקים אונ0?)
וודאי
רמי לוי
אני יודעת ומבינה שיש המון אנשים שחוו אובדן נוראי במלחמה הזאת, אבל מדינה חא יכולה להתנהל מתגובות רגשיות ופזיזות של נקמה וזו הסיבה שהאנשים האלא לא מנהלים את עמדות הכוח במדינה
לא שמקבלי ההחלטות שלנו במיטבם בכל מקרה אבל עדיין הנקודה תקפה
זו מדינת חוק, מדינה דמוקרטית, וחוק זה שחור ולבן אין פה מקום לפרשנויות
אסור להתעלל במחבלים אז אסור להתעלל במחבלים וזהו, גם אם החוק ממש ממש לא מתאים לאזרחים הפגועים והכועסים, ולא אומרת שלא בצדק, אבל זאת בדיוק הסיבה שיש חוקים כדי שלא כל אחד יעשה מה שבזין שלו
זה שאני לא מעריצה של בן גביר ולא רוצה לחיות במדינה שהמתכון לאנרכיה שקורה פה כרגע הוא נורמלי ולגיטימי לא אומר שאני שמאלנית באיילון שאחראית לכל צרותייך
מקווה שלא תדעו עוד צער ושנזכה לבשורות טובות בעזרת השם
אנונימית
כן, חרא על ערבים
לא זה מזעזע להתעלל יותר
חייבים להוריד להם את הישבן אבל זה גם לא מספיק צריך עוד
לא. תעשו מינוסים עדיף להשאר בן אדם ולא להפוך לתועבה כמוהם. אונס ומעשי סדום? אפשר להתעלל בצורה אחרת. זה מגעיל ברמות וכל מי שמצדיק את זה איבד את המוסר שלו
אומרת את זה בתור אדם שכמעט איבד את המשפחה שלו ב7.10. זה כואב, והתעללות זה דבר אחד, אבל זה פשוט לאבד את האנושיות שלנו בתור עם