62 תשובות
שואל השאלה:
אתם רציניים?
תסבירו בבקשה
אתם רציניים?
תסבירו בבקשה
אנונימית
הייתי מנסה לעזור לה למצוא משהו שיחזיק אותה בחיים ושלא יהרוס אותה
אנונימי
יאפ
עבודה זה לא הדבר היחידי שאפשר לעשות שיחזיק בנאדם
עבודה זה לא הדבר היחידי שאפשר לעשות שיחזיק בנאדם
שואל השאלה:
היא עובדת בערך שמונה שעות
ויש לה אנמיה קשה
היא עובדת בערך שמונה שעות
ויש לה אנמיה קשה
אנונימית
אם היא תישאר שם היא לא תשרוד את זה, בטוח יש עוד עבודות שהיא תוכל לאהוב ושיעשו לה טוב
מה את מעדיפה
שהיא לא תרגיש טוב ותעבוד
או שתרגיש טוב ולא תעבוד
שהיא לא תרגיש טוב ותעבוד
או שתרגיש טוב ולא תעבוד
שואל השאלה:
רגע אז לא הייתם נותנים לה לעבוד? הייתם אומרים לה להתפטר?
רגע אז לא הייתם נותנים לה לעבוד? הייתם אומרים לה להתפטר?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אומנם היא לא מרגישה טוב אבל היא עובדת במקום שאוהבת
שמחזק אותה
שנותן לה ביטחון
זה טעות לחשוב ככה?
אבל אומנם היא לא מרגישה טוב אבל היא עובדת במקום שאוהבת
שמחזק אותה
שנותן לה ביטחון
זה טעות לחשוב ככה?
אנונימית
היא יכולה להשיג את זה בעוד מקומות חבל שהיא תוותר על הבריאות שלה בשביל זה
תמיד אפשר למצוא עיסוק אחר
עבודה דומה
וכולי
עבודה דומה
וכולי
שואל השאלה:
ברור אבל השאלה האם לבת שלכם הייתם רוצים שהיא תתפטר
ותדאג לבריאות שלה
או שתמשיך לעבוד בצורה כזאת כי היא עובדת ממש את העבודה?
ברור אבל השאלה האם לבת שלכם הייתם רוצים שהיא תתפטר
ותדאג לבריאות שלה
או שתמשיך לעבוד בצורה כזאת כי היא עובדת ממש את העבודה?
אנונימית
מה העבודה?
להתפטר
שואל השאלה:
אתם חושבים שאי אפשר עם עבודה להבריא מאנמיה? שהגוף צועק שהוא צריך מנוחה?
אתם חושבים שאי אפשר עם עבודה להבריא מאנמיה? שהגוף צועק שהוא צריך מנוחה?
אנונימית
שואל השאלה:
עבודה משרדית
עבודה משרדית
אנונימית
אני חושב שבריאות >עבודה
שואל השאלה:
אז האמונה שלי לא טובה?
אני פוחדת שלא אמצא משהו יותר טוב מזה...
אני חולה באנמיה קשה
אז האמונה שלי לא טובה?
אני פוחדת שלא אמצא משהו יותר טוב מזה...
אני חולה באנמיה קשה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כל היום להיות בבית זה קשה לי גם
אבל כל היום להיות בבית זה קשה לי גם
אנונימית
את מפחדת כי את לא מנסה לחפש כניראה
שתצמצם את השעות. הייתי מבקשת יפה מהאחראי שיתחשב בה כי יש לה סיבות רפואיות. זה מה שצריך לעשות במצב הזה. תחתכי ל6-5 שעות אם זה קשה מדי
תלוי בת כמה היא.
אם בת 18 ומעלה, עניינים שלה. אם היא בת פחות מ-16, שתטפל בעצמה קודם אלא אם יש עוני במשפחה.
אם בת 18 ומעלה, עניינים שלה. אם היא בת פחות מ-16, שתטפל בעצמה קודם אלא אם יש עוני במשפחה.
שואל השאלה:
מה הייתם עושים במקומי?:(
מה הייתם עושים במקומי?:(
אנונימית
מתפטר ןדואג לבריאות שלי
יכול להיות שקודם כל כדי לך אולי אפילו להתייעץ עם רופא ולהקשיב לו, אם הוא אומר שעדיף להחליף עבודה זאת בטוח האופציה הנכונה
שואל השאלה:
אני מעל 18 אבל אין לי הוצאות יותר מידי
אני לא נשואה גרה בבית של ההורים
פשוט כאילו מצליחה להפסיק להרגיש התעלפויות כל פעם מחדש
אני מעל 18 אבל אין לי הוצאות יותר מידי
אני לא נשואה גרה בבית של ההורים
פשוט כאילו מצליחה להפסיק להרגיש התעלפויות כל פעם מחדש
אנונימית
שואל השאלה:
מפחיד אותי להתפטר
זאת עבודה שאני ממש ממש אבל ממש אוהבת
מפחיד אותי להתפטר
זאת עבודה שאני ממש ממש אבל ממש אוהבת
אנונימית
מה העבודה בכל מקרכ
שואל השאלה:
עבודה משרדית פשוט
עבודה משרדית פשוט
אנונימית
אולי את אפילו יכולה לדבר עם המעסיק שלך על זה ולבקש פחות עומס, מעסיק טוב אמור להבין אותך ולהקשיב
שואל השאלה:
עבודה נוחה קרובה לבית יחסית
שמאוד אוהבת
עבודה נוחה קרובה לבית יחסית
שמאוד אוהבת
אנונימית
שואל השאלה:
דיברתי
הוריד לי שעתיים
עבדתי כל יום עד חמש עכשיו עד שלוש
זה הדבר היחיד שהיה אפשר להתפשר
הבעיה שהמצב כנראה חמור כי הפסקתי אפילו להתקלח מרוב שעייפה
דיברתי
הוריד לי שעתיים
עבדתי כל יום עד חמש עכשיו עד שלוש
זה הדבר היחיד שהיה אפשר להתפשר
הבעיה שהמצב כנראה חמור כי הפסקתי אפילו להתקלח מרוב שעייפה
אנונימית
שואל השאלה:
למרות שהיא אוהבת את העבודה מאוד??
כאילו זה מה שמחזיק אותה?
למרות שהיא אוהבת את העבודה מאוד??
כאילו זה מה שמחזיק אותה?
אנונימית
מנסה לדבר איתה על זה ולחפש איתה אופציות לעוד עבודות שיכולות לעשות לה טוב
הייתי לוקח אותה לרופא ולר נותן לה להמשיך לעבוד מן הסתם
למה שתהיי נשואה? לא ציפיתי שתהיי. את בסטיפס.
ההתעלפויות, לא שאלה אלינו אלא אלייך. זה עניין של תזונה, סטרס נפשי, חוסרים תזונתיים וכו'. מבררים את זה אצל הרופא, עושים בדיקות דם ובדיקות אחרות אם הכרחי.
ההתעלפויות, לא שאלה אלינו אלא אלייך. זה עניין של תזונה, סטרס נפשי, חוסרים תזונתיים וכו'. מבררים את זה אצל הרופא, עושים בדיקות דם ובדיקות אחרות אם הכרחי.
שואל השאלה:
כתבתי בשאלה עצמה וכמה פעמים יש לי אנמיה קשה.
אנמיה זה חוסר ברזל בדם
כתבתי בשאלה עצמה וכמה פעמים יש לי אנמיה קשה.
אנמיה זה חוסר ברזל בדם
אנונימית
אולי תנסי לעשות פחות ימים בשבוע
שואל השאלה:
זה גורם לעילפון.
לא נעים לי לבקש פחות ימים
זה כבר יותר מידי זה לא משרת סטודנט
זה גורם לעילפון.
לא נעים לי לבקש פחות ימים
זה כבר יותר מידי זה לא משרת סטודנט
אנונימית
ובזמן הזה תקחי תרופות וזה
מה זאת אומרת לבת שלי?
אנונימית
^זאת אומרת שאם היה לך בת שזה היה קורה לה
את בטוח לא אמורה להגיע למצב כזה גרוע בגלל עבודה^
שואל השאלה:
כאילו אם הבת שלך הייתה חולה במחלת אנמיה מה היית עושה
כאילו אם הבת שלך הייתה חולה במחלת אנמיה מה היית עושה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בגלל העבודה , העבודה מוסיפה לזה כמובן
זה לא בגלל העבודה , העבודה מוסיפה לזה כמובן
אנונימית
לוקח אותה לרופא ומנסה להבין איך אפשר לדאוג לה הכי טוב אני מניח
אז למה את עובדת אם ידעת ממהתחלה שסה לא טוב?
כבר אמרתי לך, לכי לרופא. אני יודעת מה זה אנמיה אבל ממה שכתבת פה נשמע שפשוט אבחנת את עצמך.
אם יש לך הבחנה, זה אמור להיעלם בהדרגה. מרגישים שינוי די מהר עם הכדורים. זו שאלה לרופא, תעשי את מה שהוא ייעץ לך.
אם יש לך הבחנה, זה אמור להיעלם בהדרגה. מרגישים שינוי די מהר עם הכדורים. זו שאלה לרופא, תעשי את מה שהוא ייעץ לך.
שואל השאלה:
כי העבודה הזאת הגיעה אליי
ורציתי בה כל כך שהסכמתי לזה
והרופאה אמרה שצריך אישפוז
אני ממש לא רוצה אישפוז
כי העבודה הזאת הגיעה אליי
ורציתי בה כל כך שהסכמתי לזה
והרופאה אמרה שצריך אישפוז
אני ממש לא רוצה אישפוז
אנונימית
שואל השאלה:
אני לוקחת תוספים כבר שלושה חודשים
וזה לא עובר:)
אני לוקחת תוספים כבר שלושה חודשים
וזה לא עובר:)
אנונימית
אם הרופאה אמרה כנראה שזה הדבר הכי טוב בשבילך
אני בטוח שאם הרופא אמרה שאת צריכה את זה אז היא מבינה יותר טוב ממך ואת באמת צריכה את זה
אנונימי
אם הרופא אמר אז תעשי אישפוז
אם את לוקחת תוספים חודשים וזה לא עובר, למה את מתייעצת איתנו? אנחנו לא רופאים. לכי לרופא ותבררי מה לעשות שכן יתרום לך.
לגבי עבודה מה זה חשוב? את לא מתחת לקו העוני ואת צריכה לטפל בבריאות שלך, יש לך את הפריווילגיה אז פשוט תקחי חופש מחלה או אפילו תתפטרי. יש לך הורים שנותנים גב כלכלי.
לגבי עבודה מה זה חשוב? את לא מתחת לקו העוני ואת צריכה לטפל בבריאות שלך, יש לך את הפריווילגיה אז פשוט תקחי חופש מחלה או אפילו תתפטרי. יש לך הורים שנותנים גב כלכלי.
לקחת אותה לרופאים ופסיכיאטרים ואבקש שהיא תעבוד מהבית ושאני יעזור לה
שואל השאלה:
מה הקשר פסיכיאטר?
זה לא נפשי
אני ברוך השם בזוגיות , יש לי משפחה אני לא חולה חלילה הנפשי
אלא רק בגופי
וזה לא עובד כי כולה עבר בערך שלושה חודשים! לא עבד חצי שנה ולא שנה
מחלימים מהמחלה הזאת בדרך כלל שנה
מה הקשר פסיכיאטר?
זה לא נפשי
אני ברוך השם בזוגיות , יש לי משפחה אני לא חולה חלילה הנפשי
אלא רק בגופי
וזה לא עובד כי כולה עבר בערך שלושה חודשים! לא עבד חצי שנה ולא שנה
מחלימים מהמחלה הזאת בדרך כלל שנה
אנונימית
שואל השאלה:
לא כל מה שהרופא אומר הוא צודק כן?
אני לא מתכוונת לעשות אישפוז
אני לוקחת תוספים ובשר
לא כל מה שהרופא אומר הוא צודק כן?
אני לא מתכוונת לעשות אישפוז
אני לוקחת תוספים ובשר
אנונימית
רופא יודע מה הוא עושה
זו עבודותו...
זו עבודותו...
שואל השאלה:
זאת רופאה שלא מאמינה בטבעי
היא חכמה אבל לא בקטע הזה
פחות מתחברת לאישפוזים
זאת רופאה שלא מאמינה בטבעי
היא חכמה אבל לא בקטע הזה
פחות מתחברת לאישפוזים
אנונימית
אז תבקדי משהו אחר
בכל מקרה תורידי את הפעמים שאת הולכת לעבוד
בכל מקרה תורידי את הפעמים שאת הולכת לעבוד
הייתי אומרת לה לעשות הפסקה כי זה לא בריא
ו הייתי קונה לה תרופות לאנמיה: יש דבר כזה כי גם לי יש אנמיה אז אני יודעת פשוט היא לוקחת כדורי ברזל כל יום ואז היא אוכלת טוב כדי לא לקבל אנמיה שוב.
זה הגיוני שהיא עייפה עבר עליה יום הייתי אומרת לה לישון
ו הייתי קונה לה תרופות לאנמיה: יש דבר כזה כי גם לי יש אנמיה אז אני יודעת פשוט היא לוקחת כדורי ברזל כל יום ואז היא אוכלת טוב כדי לא לקבל אנמיה שוב.
זה הגיוני שהיא עייפה עבר עליה יום הייתי אומרת לה לישון
אנונימית
לוקחת אותה לרופא משפחה שיראה מה עושים לגבי זה. ושואלת אותו על העבודה מה דעתו אם הוא אומר לעזוב מאלצת אותה לעזוב
שואל השאלה:
הייתי עובדת כל יום עד חמש
שיניתי לשלוש במשרה...
זה טוב לא?
הייתי עובדת כל יום עד חמש
שיניתי לשלוש במשרה...
זה טוב לא?
אנונימית
באותו הנושא: