6 תשובות
ואת לא רעבה? אוכלת לחם ללא רעב?
חובה לאכול לפחות כזית לחם בשתי סעודות ראשונות ערבית ושחרית ולברך ברכת המזון עם "רצה והחליצנו".
אנונימי
שואל השאלה:
שבעתי לא מהלחם שבעתי מהאוכל
שבעתי לא מהלחם שבעתי מהאוכל
אנונימית
בכללי בסעודת שבת נורא עדיף לאכול לפחות כביצה לחם
בנוגע לשאלה הספציפית שלך
אם את אוכלת כזית לפחות ואת בסוף שבעה - את חייבת לברך
שימי לב שאם את לא אוכלת כזית לחם אז לא מברכים על נטילת ידיים (אלא רק נוטלים)
בנוגע לשאלה הספציפית שלך
אם את אוכלת כזית לפחות ואת בסוף שבעה - את חייבת לברך
שימי לב שאם את לא אוכלת כזית לחם אז לא מברכים על נטילת ידיים (אלא רק נוטלים)
באותו הנושא: