6 תשובות
ואת לא רעבה? אוכלת לחם ללא רעב?
חובה לאכול לפחות כזית לחם בשתי סעודות ראשונות ערבית ושחרית ולברך ברכת המזון עם "רצה והחליצנו".
אנונימי
שואל השאלה:
שבעתי לא מהלחם שבעתי מהאוכל
אנונימית
בכללי בסעודת שבת נורא עדיף לאכול לפחות כביצה לחם

בנוגע לשאלה הספציפית שלך
אם את אוכלת כזית לפחות ואת בסוף שבעה - את חייבת לברך

שימי לב שאם את לא אוכלת כזית לחם אז לא מברכים על נטילת ידיים (אלא רק נוטלים)