7 תשובות
לא כולם אוכלים דג בקידוש
כי זה טעים להם ומצווה נראלי. אני כמובן לא אוכלת, מסכן הדג.
שואל השאלה:
לא אוהבת דגים ... אבל סתם מעניין אותי כל הזמן שואלים פה "מה אכלתם לקידוש" והרוב עונים דג ומעניין למה
לא אוהבת דגים ... אבל סתם מעניין אותי כל הזמן שואלים פה "מה אכלתם לקידוש" והרוב עונים דג ומעניין למה
אנונימית
כתבתי, כי טעים להם וזה מנהג.
דג זה טעים
אומרים שזה מצווה
שואל השאלה:
לא זה לא טעים וזה מסריח
לא זה לא טעים וזה מסריח
אנונימית
באותו הנושא: