2 תשובות
לדמיין שהאוטו זה פשוט היפופוטם ואתה צריך לנווט אותו לגן חיות (ככה לימדו אותי שהייתי קטן יותר)
תיהיה עירני ומרוכז, תנסה לקחת את הדברים שאתה פחות טוב בהם בכביש ולשפר. תאכל משהו מתוק לפני ועדיף שתיהיה רגוע כדי שלא יהיה בעיות מתוך לחץ והכל בסדר :)