3 תשובות
אל תיהיה אישה או אסייתי
לנשום כי יהיה בסדר ותמיד אפשר לעשות עוד אחד למרות שלא תצטרך כי אתה אלוף ואתה תצליח!!
להישאר רגוע פשוט
לזכור שאתה יודע לנהוג והכול בסדר
בהצלחה :)
לזכור שאתה יודע לנהוג והכול בסדר
בהצלחה :)
באותו הנושא: