5 תשובות
יש אנשים ששמים בלי כלום או קצת מלח אבל אני ממש אוהבת עם כורכום ומרק עוף דיי
תלוי מה הסוג שלהם
אם זה יותר אסייאתי הייתי מוסיפה טריאקי צ'ילי מתוק סויה ושמן שומשום
אם זה סתם כיסונים עם בשר אז מלח פלפל ואפשר גם קצת כמון / כורכום / טיפה פפריקה
שואל השאלה:
קניתי בטעם תפוח אדמב
אנונימית
אהה
אז תקשיבי
כשאת מבשלת אותם שימי במים קצת מלח וגם פלפל שחור גרוס
ובצד במחבת תטגני קצת בצל
וכשזה מוכן תערבבי ביניהם וזה יהיה אשש