9 תשובות
פלפל שחור
אוהבת הלו גברת
אוהבת הלו גברת
טוסקנה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה עוד?
איזה עוד?
אנונימי
ביצה
שואל השאלה:
ברו
ברו
אנונימי
בצל
שואל השאלה:
אני יכול לעשות במקום ביצת עין ,חביתה ולשים כמון ?
זה טעים בכלל?
אני יכול לעשות במקום ביצת עין ,חביתה ולשים כמון ?
זה טעים בכלל?
אנונימי
בלי ביצה זה דיי מוריד מהטעם אבל כל אחד וטעמו האישי
פלפל שחור ומלח
אני אוהב להוסיף גם קצת חלב וקצת צילי גרוס
אני אוהב להוסיף גם קצת חלב וקצת צילי גרוס
אנונימי
באותו הנושא: